Επισκεψιμότητα site και πως να την αυξήσετε

από | Νοέ 8, 2018 | Digital Marketing, SEO

Μια ιστοσελίδα χρειάζεται επισκεψιμότητα του κοινού της, αλλιώς…

…δεν έχει νόημα.  Και δεν είναι μόνο αυτό.  Άμα έχετε επισκεψιμότητα site αλλά δεν λειτουργεί σωστά η ιστοσελίδα σας, πάλι δεν έχει νόημα. Κρίμα τα λεφτά που δώσατε και τον κόπο που κάνατε γι’αυτή την ιστοσελίδα.

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδας είναι περίπλοκος.  Αφού έχετε ιστοσελίδα, το να φέρετε επισκεψιμότητα σ’αυτή ακούγετε απλό, αλλά δεν είναι. Ένας τρόπος να αυξήσετε την επισκεψιμότητα site είναι το SEO (Search Engine Optimization) και είναι σημαντικό να προετοιμαστεί κατά τον σχεδιασμό ιστοσελίδας. Έχει γίνει έρευνα για λέξεις κλειδιά;  Δηλαδή, πως ψάχνει ο κόσμος για την υπηρεσία ή το προϊόν σας; Το SEO ιστοσελίδας βοηθάει στο να σας βρίσκει ο κόσμος από τις μηχανές αναζήτησης όπως την Google.

Η Google, λοιπόν, έχει αλγόριθμους οι οποίοι ψάχνουν για πολλά πράγματα (200 είναι οι παράγοντες για να βγείτε στην πρώτη σελίδα Google), τα βασικά, και τα πιο απλά είναι 8.  Παρακάτω έχουμε φτιάξει ένα infographic το οποίο συνοψίζει αυτά τα οκτώ απλά στοιχεία SEO που μπορείτε να ξεκινήσετε άμεσα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα site.

Επισκεψιμότητα-site-8-συμβουλές-SEO

Απλά πράγματα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα site

Ίσως αναρωτιέστε από που να ξεκινήσετε.  Θα σας λέγαμε πρώτα να κοιτάξτε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας.  Υπάρχουν αρκετά εργαλεία τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν σ’αυτό, όπως: το Pingdom και το Google Developers.  Αυτά θα σας βγάλουν μια λίστα από βελτιώσεις που θα βοηθήσουν την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας.  Μαζί μ’αυτό, ελέγξτε ότι ο web host σας δεν είναι αργός (π.χ. ο server που είναι αποθηκευμένη η ιστοσελίδα σας είναι στην Ελλάδα).  Μιας και θα είστε στο web host, αγοράστε ένα SSL για να έχει ασφαλή λειτουργία η ιστοσελίδα σας.

Μετά θα λέγαμε να μετονομάσετε τις φωτογραφίες με ονόματα που περιγράφουν τι απεικονίζουν, και καλό είναι να περιλαμβάνει η περιγραφή την λέξη κλειδί της σελίδας στην οποία την έχετε τοποθετήσει.

Απλά πράγματα, έτσι δεν είναι;  Εάν συνεργάζεστε με κάποια digital agency, δεν έχετε παρά να τους πάρετε τηλέφωνο και να ρωτήσετε εάν μπορούν να ελέγξουν γι’αυτά (και επί την ευκαιρία ας ελέγξουν και τους υπόλοιπους 192 παράγοντες της Google) και να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές.

Εάν το κάνετε μόνοι σας και χρειάζεστε κάποια βοήθεια, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.  Καλή επιτυχία!