Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων – 200 Ranking Factors

Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων ή αλλιώς Search Engine Optimisation (SEO), είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους Digital Marketing. Το SEO ιστοσελίδων, είναι ίσως η καλύτερη επένδυση που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση, που την ενδιαφέρουν οι online πωλήσεις. Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων είναι η διαδικασία που απαιτείται, για μια καλή κατάταξη της ιστοσελίδα σας, στη μηχανή αναζήτησης της Google. Αν οι απαραίτητες διαδικασίες εκτελεστούν σωστά, η αύξηση των πελατών και των εσόδων σας, θα είναι εγγυημένη. Εκτός από τις άμεσες πωλήσεις που επιτυγχάνουμε με αυτή την μέθοδο, επιπλέον αυξάνετε και το Brand Awareness. Με το να μάθουν λοιπόν την επιχείρησή μας, σίγουρα θα μας αποφέρει πωλήσεις στο μέλλον.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων - 200 Ranking Factors

Η σωστή βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, δίνει την ευκαιρία στο Website της εταιρείας μας, να εμφανιστεί στον υποψήφιο πελάτη, ακριβώς εκείνη την στιγμή που αναζητά τις υπηρεσίες μας. Είναι εξίσου αποδοτικό με τα Google Adwords, με την διαφορά ότι δεν υπάρχει καμία χρέωση ανά κλικ (cpc). Αν η πρώτη σελίδα της Google είναι ο στόχος σας, δεν έχετε παρά να εφαρμόσετε τις συμβουλές μας.

Αλγόριθμος Google – βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Ο αλγόριθμος της Google, αποτελείται από 200 παραμέτρους, οι οποίοι αλλάζουν ή ανανεώνονται συνεχώς. Αυτή είναι και η βασικότερη αιτία, που η προώθηση ιστοσελίδων seo, είναι προτιμότερο να γίνεται και να παρακολουθείτε συνεχώς, από επαγγελματίες οι οποίοι ενημερώνονται για όλες τις τελευταίες εξελίξεις. Αυτοί οι παράμετροι λοιπόν, πρέπει να βελτιστοποιηθούν, ώστε η ιστοσελίδα μας να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.

Πριν προχωρήσουμε στους 200 παραμέτρους για SEO ιστοσελίδων, πρέπει να τονίσουμε ότι η Google δεν θέλει να κάνει την διαδικασία όσο πιο περίπλοκη γίνεται. Ο λόγος που ο αλγόριθμος της είναι τόσο πολύπλοκος, είναι διότι προσπαθεί να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο, την λογική ενός πραγματικού χρήστη του διαδικτύου. Προσπαθεί με λίγα λόγια, να απαιτεί από τις ιστοσελίδες μας, αυτό που θεωρεί ιδανικό για τους χρήστες. Ας δούμε λοιπόν, αναλυτικά, όλους τους παράγοντες που συνέλεξε για εσάς η ομάδα της cope, για μια υψηλή κατάταξη στην Google.


Μπορείτε να δείτε απευθείας κάθε μια από τις 10 κατηγορίες, χρησιμοποιώντας τους παρακάτω συνδέσμους.

  1. Παράμετροι Domain
  2. Παράμετροι σελίδας
  3. Παράμετροι ιστότοπου
  4. Brand Signals

 

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων - 200 Ranking Factors

Παράμετροι Domain – βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

  1. Ηλικία του Domain – Η παλαιότητα του Domain δίνει ένα σημαντικό προβάδισμα στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
  2. Λέξη κλειδί στο Domain name – Όταν κάποιο keyword εμφανίζεται στο domain name, σίγουρα δίνει μια παραπάνω ώθηση. Ο λόγος είναι ότι λειτουργεί για την Google, ως ένδειξη συνάφειας του keyword με την σελίδα μας.
  3. Λέξη κλειδί ως πρώτη λέξη στο Domain name – Ένα domain, το οποίο ξεκινάει με τη λέξη κλειδί, έχει πλεονέκτημα σε σχέση με ιστοσελίδες που δεν την έχουν καθόλου, είτε την έχουν στη μέση ή στο τέλος του domain name.
  4. Μακροπρόθεσμη προαγορά domain – Domains τα οποία πληρώνονται για μεγάλο χρονικό διάστημα εκ των προτέρων, εκλαμβάνεται από την Google, ως ένδειξη νομιμότητας.
  5. Λέξη κλειδί στο Sub-domain –  Η επιτροπή του Moz, το 2011 συμφώνησε ότι μια λέξη κλειδί που βρίσκεται στο sub-domain μπορεί να αυξήσει σημαντικά την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.
  6. Ιστορικό του τομέα  Όπως δηλώνει μια Google Patent. Ένας ιστότοπος με ασταθή ιδιοκτησία (μέσω του whois) μπορεί να κάνει την Google να “επαναφέρει” το ιστορικό, αναιρώντας τους εξωτερικούς συνδέσμους που οδηγούν στον τομέα.
  7. Τομείς επακριβούς αντιστοίχισηςExact match Domains, είναι ονόματα domain, που αντιστοιχούν ακριβώς στη λέξη κλειδί που μια ιστοσελίδα θέλει καλή κατάταξη. Ενώ έπαιζε τεράστιο ρόλο τα προηγούμενα χρόνια, η Google μειώνει με τον καιρό την βαρύτητα σε αυτόν τον παράγοντα για την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
  8. Public εναντίον Private WhoIs – Η Google θεωρεί ότι το Private whois είναι ένδειξη ότι έχετε κάτι να κρύψετε. Οπότε για να ευνοήσει την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, πάντα Public.
  9. Penalized WhoIs Owner –  Αν η Google αναγνωρίσει ένα συγκεκριμένο άτομο ως spammer, θα εξετάσει όλους τους ιστότοπους που του ανήκουν. Η πιθανότητα για κάποια ποινή είναι μεγάλη σε αυτή την περίπτωση.
  10. Κατάληξη Domain – Η κατάληξη χώρας του Domain, όπως πχ gr, de, ru, κτλ. βοηθά την κατάταξη της ιστοσελίδας για τη συγκεκριμένη χώρα, όμως περιορίζει την κατάταξη σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Παράμετροι σελίδας – βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

  1. Λέξη κλειδί στο Title Tag – Η ετικέτα τίτλου, είναι ο δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας για την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, μετά από το περιεχόμενο. Έτσι, στέλνει ένα ισχυρό σήμα SEO για τη σελίδα.
  2. Λέξη κλειδί στο Description Tag – Ένα ακόμα σήμα σχετικότητας, το οποίο δεν είναι πλέον ιδιαίτερα σημαντικό, όμως εξακολουθεί να κάνει τη διαφορά.
  3. Το Title Tag να ξεκινάει με λέξη κλειδί – Οι ετικέτες τίτλου που ξεκινούν με κάποια λέξη κλειδί, συνήθως έχουν καλύτερο αποτέλεσμα από Title Tags που έχουν την λέξη κλειδί στο τέλος.
  4. Λέξη κλειδί στο H1 Tag – Οι ετικέτες H1 είναι κάτι σαν δεύτερη ετικέτα τίτλου (Title Tag). Είναι πολύ σημαντική στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και στέλνει επίσης ένα δυνατό σήμα συνάφειας στην Google.
  5. Ακριβής αντιστοίχηση των Keyword – Η ακριβής αντιστοίχιση είναι γενικά καλύτερη από μία ίδια φράση κλειδί, με διαφορετική σειρά.
  6. Επανάληψη του Keyword μέσα στο κείμενο –  Η λέξη κλειδί πρέπει να είναι η πιο συχνή φράση μέσα στην κάθε σελίδα. Πρέπει με λίγα λόγια να εμφανίζεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη λέξη, ως ένδειξη συνάφειας.Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
  7. Πυκνότητα λέξεων κλειδιών –  Παρόλο που δεν είναι τόσο σημαντική όσο παλιότερα, η πυκνότητα εξακολουθεί να παίζει σημαντικό ρόλο για την Google. Καθορίζει το θέμα της ιστοσελίδας, όμως θυμηθείτε ότι η υπερβολική χρήση των Keyword, μπορεί πλέον να βλάψει την κατάταξή σας. Μία αναλυτική έρευνα στις λέξεις κλειδιά με τον μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης, θα βοηθήσει αρκετά.
  8. Μήκος περιεχομένου Ένα περιεχόμενο με πολλές λέξεις, σίγουρα προτιμάται από μικρότερα άρθρα για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
  9. LSI keywords – Οι λέξεις κλειδιά Latent Semantic Indexing (LSI) βοηθούν την Google να καταλάβει το νόημα, από κάποιες λέξεις οι οποίες έχουν περισσότερες από μία σημασίες.
  10. LSI Keywords στον τίτλο και την περιγραφή –  Χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά LSI στα Meta Tags, βοηθάτε την Google να διακρίνει τις έννοιες, μεταξύ συνωνύμων.
  11. Διπλό περιεχόμενο – Το πανομοιότυπο ή παραποιημένο διπλό περιεχόμενο μέσα στον ίδιο ιστότοπο, επηρεάζει αρνητικά την κατάταξη ενός ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης.
  12. Rel = Canonical – Όταν χρησιμοποιείται σωστά, εμποδίζει την Google να εξετάσει σελίδες με πανομοιότυπο περιεχόμενο.Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων - 200 Ranking Factors
  13. Ταχύτητα φόρτωσης σελίδας, μέσω Chrome –  Η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα του Chrome, για να υπολογίσει το χρόνο φόρτωσης ενός website. Λαμβάνει υπόψιν τη χρήση του CDN, την ταχύτητα του διακομιστή και άλλα σήματα ταχύτητας, τα οποία δεν σχετίζονται που δεν σχετίζονται με την HTML.
  14. Συχνές ανανεώσεις των σελίδων – Η ενημέρωση του Google Caffeine ευνοεί πλέον, το πρόσφατα ενημερωμένο περιεχόμενο. Για να επισημάνει τη σημασία αυτού του παράγοντα, η Google εμφανίζει την ημερομηνία της τελευταίας ενημέρωσης πριν από το Meta Description.
  15. Βελτιστοποίηση εικόνων – Οι εικόνες που χρησιμοποιούμε στην ιστοσελίδα μας, στέλνουν στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης, σημαντικές πληροφορίες συνάφειας. Έτσι λοιπόν το όνομα αρχείου, το Alt Text, η περιγραφή και η λεζάντα, πρέπει να περιέχουν το keyword του κάθε page, ώστε να βοηθήσουν στην βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
  16. Μέγεθος των ανανεώσεων – Η σημασία του μεγέθους των τροποποιήσεων είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων. Η προσθήκη κειμένων για παράδειγμα, είναι μια πολύ πιο σημαντική ενημέρωση από το να αλλάξουμε τη σειρά μερικών λέξεων.
  17. Ταχύτητα φόρτωσης σελίδας μέσω HTML – Η Google δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ταχύτητα φόρτωσης, ως παράγοντα κατάταξης στις αναζητήσεις.Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
  18. Συχνότητα των ενημερώσεων – Η συχνότητα που έχει ενημερωθεί μία σελίδα στην πάροδο του χρόνου, παίζει επίσης μεγάλο ρόλο.
  19. Αριθμός εξερχόμενων συνδέσμων – Αν ο αριθμός των DoFollow Outbound Links σε μια σελίδα είναι πολύ μεγάλος, τότε υπάρχει πολύ μεγάλη περίπτωση να βλάψει την κατάταξη της σελίδας.
  20. Ποιότητα εξερχόμενων Link – H σύνδεση με ιστοσελίδες υψηλού Authority, (external Linking) βοηθά στην εμπιστοσύνη της Google για το περιεχόμενο του site μας.
  21. Θέμα εξερχόμενου Link – Oι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν το περιεχόμενο των σελίδων που συνδέεστε ως ένδειξη συνάφειας.
  22. Inbound Links προς μια σελίδα – Ένας μεγάλος αριθμός συνδέσμων, προς μια σελίδα, δείχνει την σημασία της σε σχέση με τις υπόλοιπες σελίδες του Site.
  23. Ποιότητα Inbound Links προς μια σελίδα – Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι, οι οποίοι προέρχονται από σελίδες του Site μας με υψηλό Authority, έχουν καλύτερο αποτέλεσμα από σελίδες με χαμηλό PA.
  24. Υπερβολικά πολλοί εξερχόμενοι σύνδεσμοι – Ορισμένες σελίδες περιέχουν πάρα πολλούς εξωτερικούς συνδέσμους, με αποτέλεσμα να αποσπούν αρνητικά την προσοχή του αναγνώστη από το κύριο περιεχόμενο.Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων - 200 Ranking Factors
  25. Πρωτότυπο περιεχόμενο σελίδας – Εάν το περιεχόμενό σας είναι είναι αντιγραμμένο από μια σελίδα στο διαδίκτυο, η οποία έχει γίνει ήδη Indexed, σίγουρα δεν θα έχει καλή κατάταξη.
  26. Ορθογραφία και γραμματική – Η σωστή ορθογραφία και γραμματική, εκλαμβάνονται ως ένδειξη ποιότητας όταν αφορά τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.  Δείτε τι ανέφεραν για το θέμα στο Webmaster Central Help Forum της Google.
  27. Βοηθητικό συμπληρωματικό περιεχόμενο – Το χρήσιμο συμπληρωματικό περιεχόμενο, είναι ένδειξη ποιότητας μιας σελίδας.
  28. Broken Links – Ένα Site με πολλά Broken Links, είναι σημάδι ενός εγκαταλελειμμένου ή παραμελημένου ιστότοπου.
  29. Χρήση πολυμέσων – Η χρήση βίντεο, εικόνων, και άλλα είδη πολυμέσων στην βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, λειτουργούν πάντα θετικά ως προς την κατάταξη σας.
  30. Προβολή Keyword – Η εμφάνιση ενός Keyword στην αρχή μιας σελίδας, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό σήμα συνάφειας.
  31. Σφάλματα HTML – Πολλά σφάλματα HTML είναι ένδειξη ενός ιστότοπου χαμηλής ποιότητας.βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
  32. Affiliate Links – Aν έχετε πολλά Links αυτού του είδους, πιθανότατα ο αλγόριθμος της Google να δώσει προσοχή σε άλλα σήματα ποιότητας. Έτσι θα βεβαιωθεί ότι δεν είστε απλά ένα Site που λειτουργεί με προμήθεια. Τα affiliate Links είναι σύνδεσμοι, οι οποίοι παραπέμπουν συνήθως σε προϊόντα. Αν λοιπόν γίνει αγορά, αυτός που έστειλε τον πελάτη μέσα από τον σύνδεσμο, παίρνει προμήθεια.
  33. Συντάκτες – Αν και δεν είναι επιβεβαιωμένο από την Google, θεωρείτε ότι αν υπάρχει συντάκτης, επηρεάζει θετικά τις κατατάξεις της σελίδας.
  34. Λέξη κλειδί σε H2, H3 Ετικέτες – Έχοντας τη λέξη κλειδί σας στις κεφαλίδες με μορφή H2 ή H3, έχετε ένα ακόμα σήμα συνάφειας.
  35. Page Authority – Δεν είναι απόλυτο ως κανόνας, όμως γενικά οι σελίδες με υψηλό PA, έχουν καλύτερη κατάταξη.
  36. Μήκος του URL – Οι υπερβολικά μεγάλες διευθύνσεις URL, ενδέχεται να βλάψουν την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.
  37. Διαδρομή URL – Μια σελίδα πιο κοντά στο URL του Home Page δίνει μια extra ώθηση στις κατατάξεις.
  38. Επίπεδο ανάγνωσης – Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων σε επίπεδο ανάγνωσης μιας ιστοσελίδας, έχει μεγάλη σημασία για τη Google.Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
  39. URL String – Οι κατηγορίες στο URL string, δίνουν στην Google ένα θεματικό σήμα που χρησιμοποιούμε στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
  40. Κατηγορία σελίδας – Η κατηγορία μέσα στην οποία βρίσκεται μια σελίδα ενισχύει την συνάφεια. Αν δηλαδή η κατηγορία έχει μεγάλη συνάφεια με την σελίδα που περιέχει, βοηθά στην καλύτερη κατάταξή της.
  41. Tags στο WordPress – Οι Ετικέτες που χρησιμοποιούνται στο WordPress δίνουν ένα ισχυρό σήμα σχετικότητας.
  42. Λέξη κλειδί στο URL – Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας που εκλαμβάνει η Google ως σήμα συνάφειας. Μην αμελήσετε να το χρησιμοποιήσετε στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
  43. Παραπομπές – Οι πηγές και οι παραπομπές, αποτελούν μια σημαντική ένδειξη ποιότητας. Ωστόσο, η Google στο παρελθόν έχει αρνηθεί ότι χρησιμοποιούνται ως σήμα κατάταξης.
  44. Ηλικία σελίδας – Παρά το ότι η Google προτιμά το νέο περιεχόμενο, μια πιο παλιά σελίδα, η οποία ενημερώνεται συχνά, μπορεί να ξεπεράσει τις νεότερες.
  45. Domain Authority – Μια ιστοσελίδα που έχει ένα Domain με υψηλό Authority, κατατάσσεται συνήθως υψηλότερα από μια που βρίσκεται σε έναν τομέα με λιγότερο DA.Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
  46. Προτεραιότητα των σελίδων στο Sitemap – Η προτεραιότητα που δίνουμε σε μια σελίδας εντός του αρχείου sitemap.xml, μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη της.
  47. Bulleted and Numbered Lists – Οι λίστες με Bullet points ή αρίθμηση, βοηθούν στην εύκολη ανάγνωση των κειμένων. Λόγω του ότι καθιστούν το περιεχόμενο φιλικότερο για τους χρήστες, η Google δείχνει να το προτιμά.
  48. Ποσότητα Λέξεων κλειδιών – Αν η σελίδα μας κατατάσσεται για διάφορες λέξεις κλειδιά, η Google το εκλαμβάνει ως σήμα ποιότητας και ότι έχουμε κάνει αρκετή δουλειά στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
  49. Layout φιλικό προς το χρήστη – Αν το Layout μιας σελίδας είναι υψηλής ποιότητας, καθιστά το περιεχόμενο ορατό.
  50. Χρήσιμο περιεχόμενο – Η Google μπορεί πλέον να διαχωρίσει το χρήσιμο από το ποιοτικό περιεχόμενο (Quality content).
  51. Parked domains – H ενημέρωση της Google το 2011 σχετικά με τα Parked Domains, μείωσε την προβολή των parked domains στην μηχανή αναζήτησης.

Παράμετροι ιστότοπου – βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

  1. Πιστοποιητικό SSL – Η Google επιβεβαίωσε ότι κάνουν index τα πιστοποιητικά SSL.  Χρησιμοποιούν το HTTPS, ως θετική παράμετρο κατάταξης, άρα χρησιμοποιήστε το για βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
  2. Περιεχόμενο ιστοσελίδων – Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, πρέπει να παρέχει μοναδικό περιεχόμενο στους χρήστες (original content value).  Η Google έχει δηλώσει ότι δεν θα ευνοεί ιστότοπους που δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα χρήσιμο ή νέο.
  3. Domain Trust Ο αριθμός των συνδέσμων που δείχνουν προς τον ιστότοπό σας, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
  4. Contact us – Η σελίδα επικοινωνίας θεωρείτε από την Google ως ένδειξη ποιότητας. Όπως έχει ανακοινώσει προτιμά ιστότοπους με “κατάλληλο αριθμό πληροφοριών επικοινωνίας”.
  5. Αρχιτεκτονική ιστοσελίδας – Μια καλά δομημένη ιστοσελίδα, βοηθά τη Google να οργανώσει θεματικά το περιεχόμενό σας.
  6. Τοποθεσία διακομιστή – Η τοποθεσία του διακομιστή επηρεάζει τη κατάταξή σας σε τοπικές αναζητήσεις. Συνίσταται για βελτιστοποίηση ιστοσελίδων σε τοπικές επιχειρήσεις.
  7. Uptime του ιστότοπου – Αν το site σας είναι συχνά εκτός λειτουργίας για λόγους συντήρησης, ενδέχεται να βλάψει την κατάταξή σας.
  8. YouTube – Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι τα βίντεο από το YouTube βελτιώνουν την κατάταξη μιας σελίδας. Είναι και λογικό να βοηθάει στην βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, μιας και το YouTube ανήκει στη Google.
  9. Duplicate Meta Description – Οι διπλές πληροφορίες Meta description και Title, ενδέχεται να μειώσουν την κατάταξή σας στη Google.
  10. Privacy & Terms of use – Αυτές οι δύο σελίδες δείχνουν στη Google ότι ένας ιστότοπος είναι αξιόπιστος.
  11. Breadcrumbs – Πρόκειται για μια μέθοδο, φιλική προς τον χρήστη και τις μηχανές αναζήτησης,. Βοηθά να γνωρίζουν σε ποιο σημείο του ιστότοπου βρίσκονται.
  12. Αριθμός σελίδων – Ο αριθμός των σελίδων ενός ιστότοπου, βοηθάει την Google να το διακρίνει από μικρά Affiliate sites.
  13. Updates – Η συχνότητα που ενημερώνεται ένας ιστότοπος, είναι ένας παράγοντας φρεσκάδας που η Google βαθμολογεί θετικά.
  14. Sitemap – Η ύπαρξη sitemap, βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κάνουν ευκολότερα, index τις σελίδες σας.
  15. Χρηστικότητα – Ένας ιστότοπος δύσκολος στη χρήση και την πλοήγηση, μπορεί να βλάψει την κατάταξη. Αυτό συμβαίνει κυρίως από το υψηλό Bounce rate και το υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης.
  16. Mobile optimization –  Ποια είναι η επίσημη στάση της Google είναι ότι εν έτη 2017? Οι ιστοσελίδες πρέπει να είναι φιλικές για κινητές συσκευές (mobile friendly). Έτσι λοιπόν, έχουν πλεονέκτημα στις αναζητήσεις από μια κινητή συσκευή.
  17. Google Analytics & Webmaster Tools – Η εγκατάσταση αυτών των προγραμμάτων βελτιώνει και την κατάταξή σας σχετικά με την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Brand Signals – βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

  1. Brand Text Anchor Text – Το brand anchor text με το όνομα της εταιρείας μας είναι ένα από τα απλά, αλλά ταυτόχρονα ισχυρά σήματα μάρκας.
  2. Facebook Page & Likes – Τα ισχυρά Brand έχουν συνήθως σελίδες με πολλά Like στο Facebook.
  3. Αναζητήσεις της εταιρείας μας – Ο αριθμός των χρηστών που αναζητούν την ιστοσελίδα μας στη Google, προσδιορίζει την εμπορική αξία του Brand.
  4. Ακόλουθοι στο Twitter – Τα προφίλ του  Twitter, τα οποία έχουν πολλούς ακόλουθους, σηματοδοτούν ένα δημοφιλές εμπορικό σήμα.
  5. Καταχώρηση εργαζόμενων στο Linkedin – Ο αριθμός των ατόμων στο Linkedin, που εργάζονται στην επιχείρησή σας, ενισχύει το εμπορικό σας σήμα.
  6. Σελίδα Linkedin – Οι περισσότερες πραγματικές επιχειρήσεις έχουν εταιρικά προφίλ στο Linkedin. Δημιουργήστε ένα σήμερα για μια σωστή βελτιστοποίηση ιστοσελίδων!
  7. Ενεργητικότητα των κοινωνικών δικτύων – Ένας λογαριασμός με 50.000 οπαδούς και 3 like σε κάθε post, ερμηνεύεται τελείως διαφορετικά από ένα λογαριασμό με μεγάλη αλληλεπίδραση.
  8. Αναφορές για το Brand – Η αναφορά της εταιρείας μας, δεν είναι απαραίτητο να έχει ενεργούς υπερ-συνδέσμους. Ακόμα και η απλή αναφορά του brand, βοηθάει την Google, να προσδιορίσει την αξία του.
  9. Αναφορά του Brand σας σε ενημερωτικές σελίδες – Για τα μεγάλα εμπορικά σήματα γίνονται συνεχής αναφορές σε site με News.
  10. Φυσικό κατάστημα – Με την τοπική καταχώριση της εταιρείας σας στο Google+, δίνεται μια ακόμα ένδειξη στην Google ότι πρόκειται για μια κανονική εταιρεία.
  11. Αριθμός Συνδρομητών RSS – Το Feedburner RSS, είναι μια υπηρεσία της Google της οποίας τους συνδρομητές εκλαμβάνει ως ένδειξη δημοτικότητας.

Δωρεάν εκτίμηση SEO της ιστοσελίδας σας

Kατηγορίες