Διαφήμιση Google Adwords 2019 – Search Campaigns

Με τη διαφήμιση Google Adwords μπορείτε να προβάλλετε το website σας στις πρώτες θέσεις της μηχανής αναζήτησης της Google. Έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε με ευκολία νέους πελάτες, την στιγμή που αυτοί αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Τα Google ads είναι πλέον ένα από τα αποτελεσματικότερα μέσα προβολής μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Παρόλα αυτά αν η χρήση του γίνει λανθασμένα, μπορεί να κοστίσει περισσότερο από αυτά που θα αποφέρει ως έσοδα. Η διαφήμιση στο Google είναι ένα από τα πιο σύγχρονα μέσα για να αναπτύξετε μια επιχείρηση και για να προσεγγίσετε ένα τεράστιο αριθμό νέων πελατών.

Η διαφορά των Google Ads σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση είναι ότι εάν γίνει σωστά, είναι απόλυτα στοχευμένη. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι οι διαφημίσεις που δημιουργούμε εμφανίζονται μόνο στις λέξεις κλειδιά που εμείς έχουμε δηλώσει. Επίσης η χρέωση γίνεται μόνο στην περίπτωση που κάποιος υποψήφιος πελάτης πατήσει την διαφήμιση και έρθει στην ιστοσελίδα σας. Επιπλέον, με την χρήση των Google Analytics τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα, αφού μπορούμε να δούμε ακριβώς τον κόσμο που φέρανε στη σελίδα μας, ακόμα και να μετρήσουμε πόσοι από αυτούς επικοινώνησαν μαζί μας. 

Οι θέσεις που δίνει η Google λειτουργούν όπως οι δημοπρασίες. Δηλαδή η τιμή του κάθε κλικ καθορίζεται από τον ανταγωνισμό και αλλάζει κατά την διάρκεια της ημέρας. Για να βγουν οι διαφημίσεις Google Adwords στις πρώτες θέσεις όμως, εκτός από τον καθορισμό του Budget πρέπει να έχουμε καλή βαθμολογία όσον αφορά το:

  • Landing Page experience
  • Ad relevance
  • Expected CTR

Προσφορά γνωριμίας με τα Google Adwords

Με κάθε νέο λογαριασμό, έχετε δωρεάν ένα κουπόνι αξίας 75 ευρώ για διαφημίσεις στη Google. Επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε περισσότερα.

Διαφήμιση Google τιμές

Οι τιμές της διαφήμισης Google Ads είναι ίσως η συχνότερη απορία όσων σκέφτονται να προωθήσουν την επιχείρησή τους με αυτή τη μέθοδο. Η απάντηση βέβαια δεν είναι τόσο απλή διότι δεν υπάρχει μια στάνταρ τιμή για την χρέωση του κάθε κλικ. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν το CPC (Cost Per Click). Όπως προαναφέραμε η διαφήμιση Google λειτουργεί όπως οι δημοπρασίες. Κάθε φορά που κάποιος χρήστης ψάχνει στη μηχανή αναζήτησης ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, η google αποφασίζει ποιες διαφημίσεις θα εμφανίσει, αλλά και με ποια σειρά. Ο τρόπος που παίρνει αυτή την απόφαση είναι ποιος δίνει την υψηλότερη προσφορά για το CPC και η ποιότητα των διαφημίσεων.

 

Ανώτατο όριο CPC

Το ανώτατο όριο CPC είναι η υψηλότερη προσφορά που κάποιος διαφημιζόμενος προτίθεται να δώσει στην Google για το κάθε click. Αυτό σημαίνει ότι αν το ορίσουμε στα 0.50€, η μέγιστη τιμή που θα μας χρεώσει η Google για ένα κλικ δεν θα ξεπεράσει τα 0.50€. Η τιμή του CPC υπάρχει περίπτωση να είναι μικρότερη αυτού του ποσού, αλλά ποτέ μεγαλύτερη.

 

Quality Score – Ποιότητα των διαφημίσεων

Η ποιότητα των διαφημίσεων μας όπως καταλαβαίνετε είναι πολύ σημαντική για να επιτύχουμε μια καλή θέση και τιμή στη μηχανή αναζήτησης. Οι παράγοντες που καθορίζουν το Quality Score μιας διαφήμισης είναι το Click Through Rate (CTR), η συνάφεια της διαφήμισης, η εμπειρία που προσφέρει το Landing Page μας δηλαδή η σελίδα προορισμού και οι επεκτάσεις (Ad extensions).

  1. CTR – Είναι η αναλογία των click προς τον αριθμό εμφανίσεων της διαφήμισης μας. Αν για παράδειγμα η διαφήμιση σας προβληθεί 100 φορές και οι χρήστες πατήσουν 5 φορές, τότε το Click Through Rate είναι 5%. Ένα υψηλό CTR δείχνει στην Google ότι η διαφήμισή σας είναι ποιοτική. Έτσι λαμβάνετε υψηλότερες θέσεις στην κατάταξη και μειώνετε το κόστος του κάθε click.
  2. Συνάφεια διαφημίσεων – Οι διαφημίσεις που δημιουργούμε πρέπει για αρχή να έχουν συνάφεια με τις λέξεις κλειδιά στις οποίες εμφανίζονται. Πρέπει δηλαδή να περιέχουν αυτές τις λέξεις στον τίτλο και στην περιγραφή κειμένου. Επίσης, πρέπει να υπάρχει συνάφεια με την σελίδα προορισμού και το περιεχόμενο της. Αν για παράδειγμα η διαφήμιση αφορά το Digital Marketing και το κείμενο του Landing Page μιλά για το Digital Marketing θα έχετε ένα καλό σκορ συνάφειας.
  3. Landing Page Experience – Εξαιρετικά σημαντική για την διαμόρφωση του κόστους ανά κλικ είναι και η ποιότητα της σελίδας προορισμού. Πρέπει να είναι εύκολη στην πλοήγηση και ταυτόχρονα να φορτώνει πολύ γρήγορα. Επίσης η δομή και το περιεχόμενο να είναι σωστά και όχι αντιγραμμένα από το διαδίκτυο. 
  4. Ad Extensions – Οι επεκτάσεις (Ad extensions) συμβάλουν στο να επιτύχουμε ένα υψηλό CTR, διότι τραβούν την προσοχή του χρήστη με αποτέλεσμα να τα κλικάρει πιο συχνά. Αν δύο διαφημίσεις έχουν ίδια ποιότητα και CPC, τότε αυτή η οποία έχει επεκτάσεις θα εμφανιστεί σε καλύτερη θέση.

Αύξηση απόδοσης Google Ads

Στόχος μας είναι να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση των διαφημίσεών σας στο συντομότερο χρονικό διάστημα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την πολυετή μας ενασχόληση στον συγκεκριμένο κλάδο και από την καθημερινή μας ενημέρωση για όλες τις νέες εξελίξεις στο χώρο του Digital Marketing. Η διαφήμιση Google adwords ανήκει στην κατηγορία PPC, δηλαδή pay per click. Αυτό σημαίνει ότι η χρέωση δεν γίνεται με την εμφάνιση της διαφήμισής σας στις πρώτες θέσεις της Google, αλλά όταν κάποιος υποψήφιος πελάτης τις κλικάρει και μπει στην ιστοσελίδα σας. Αυτό σημαίνει ότι για να έχουμε την επιθυμητή απόδοση πρέπει να γίνουν συγκεκριμένες ενέργειες όπως:

Έρευνα για τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά

Το πρώτο και ίσως το βασικότερο βήμα στη διαφήμιση Google Adwords είναι το keyword research. Οι λέξεις κλειδιά είναι λέξεις ή φράσεις με τις οποίες οι υποψήφιοι πελάτες σας ψάχνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Με το ειδικό εργαλείο της Google μπορούμε να δούμε λοιπόν πόσα άτομα το μήνα ψάχνουν το κάθε keyword. Με αυτό τον τρόπο διαλέγουμε τα keyword με το μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης, για τα οποία θέλουμε να προβάλλονται οι διαφημίσεις μας. Ένα ακόμα στοιχείο που λαμβάνεται υπόψιν κατά την επιλογή των λέξεων κλειδιών, είναι η συνάφεια. Δηλαδή πόσο σχετικό είναι το κάθε keyword με την εταιρία σας και τα προϊόντα σας. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι διότι οι λέξεις κλειδιά με χαμηλή συνάφεια, έχουν μικρότερες πιθανότητες μετατροπής του επισκέπτη σε πελάτη.

Έρευνα ανταγωνισμού

Στη διαφήμιση Google Adwords, ένα από τα σημαντικότερα στάδια για την δημιουργία μιας αποδοτικής καμπάνιας, είναι η έρευνα ανταγωνισμού. Έτσι μπορούμε να σχεδιάσουμε στην συνέχεια την κατάλληλη στρατηγική για να πετύχουμε τους διαφημιστικούς μας στόχους.

Δημιουργία Google search campaigns

Σε αυτό το σημείο επιλέγουμε τον ημερήσιο προϋπολογισμό και το κοινό στο οποίο θέλουμε να προβάλουμε τις διαφημίσεις μας. Επίσης, διαχωρίζουμε τις λέξεις κλειδιά και τις ομαδοποιούμε σε Ad Groups. Η επιλογή του ημερήσιου προϋπολογισμού εξαρτάται από το μέγεθος της εταιρίας σας και τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε. Ένα διαφημιστικό budget των 10 ευρώ την ημέρα συνήθως είναι ικανοποιητικό για μια μικρομεσαία επιχείρηση. Βέβαια αυτό είναι άμεσα εξαρτώμενο από τον ανταγωνισμό σας.

Η στόχευση του κοινού σας γίνεται βάση της γεωγραφικής περιοχής, της ηλικίας, του φύλου, ή ακόμα και της συσκευής αναζήτησης που χρησιμοποιούν. Μια σωστή στόχευση θα μειώσει σημαντικά τα κλικ τα οποία προέρχονται από άτομα τα οποία έχουν χαμηλές πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες.

Ορισμός ευρείας, τροποποιημένης ή ακριβής αντιστοίχησης

Ανάλογα με το keyword επιλέγουμε ανάμεσα σε broad match (ευρεία αντιστοίχιση) σε Broad match modifier (ευρεία με τροποποιητές),  σε exact match (ακριβής αντιστοίχιση), ή σε phrase match ( αντιστοίχιση φράσης). Η ευρεία αντιστοίχιση εμφανίζεται σε μεγαλύτερο κοινό, όμως ενδεχομένως να μην αναζητούν ακριβώς αυτό που προσφέρετε ως εταιρεία. Το exact match μπορεί να φέρει τον κατάλληλο κόσμο στην ιστοσελίδα μας, όμως μπορεί να χάσουμε πιθανούς πελάτες που ψάχνουν με διαφορετικές λέξεις κλειδιά. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, το κάθε keyword θα χρειαστεί τις δικές του ρυθμίσεις, ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Προσθήκη επεκτάσεων διαφημίσεων

Οι επεκτάσεις διαφημίσεων ή αλλιώς Ad extensions εμφανίζονται κάτω από το βασικό κορμό των Google Adwords. Κάνουν την διαφήμισή μας να φαίνεται μεγαλύτερη και να τραβάει το μάτι των υποψήφιων πελατών. Με την χρήση τους λοιπόν ξεχωρίζεται από τον ανταγωνισμό και εμπλουτίζεται το κείμενο με παραπάνω πληροφορίες.

Καθορισμός CPC

Αφού έχουμε ορίσει της προηγούμενες παραμέτρους για διαφήμιση Google Adwords, ορίζουμε το κόστος ανά κλικ (CPC). Ιδανικό CPC θεωρείται αυτό που θα εμφανίσει σε υψηλές θέσεις τις διαφημίσεις μας, χωρίς να κοστίζει πολύ ακριβά. Αυτό βέβαια επιτυγχάνεται μόνο μέσα από καθημερινές δοκιμές και αλλαγές, τις οποίες θα δούμε σε επόμενο βήμα.

Συγγραφή διαφημιστικών κειμένων

Η συγγραφή κειμένων πρέπει να τηρεί κάποιους βασικούς κανόνες μάρκετινγκ ώστε να μπορεί να τραβήξει το κατάλληλο κοινό. Είναι το κύριο συστατικό που θα καθορίσει το CTR, δηλαδή πόσοι θα κλικάρουν τις διαφημίσεις σας. Ο τίτλος θα είναι αυτό που τραβήξει το μάτι των χρηστών, ενώ το κείμενο θα τους πείσει να κλικάρουν την διαφήμιση. Μην ξεχνάτε όμως, ότι ένα παραπλανητικό μήνυμα που θα τραβήξει πολλά κλικ, αλλά δεν θα είναι σχετικό με το landing page, απλά θα ξοδεύει χρήματα χωρίς να έχετε μετατροπές σε πελάτες.

Καθημερινή παρακολούθηση

Καθημερινή παρακολούθηση με σκοπό την βελτιστοποίηση των διαφημίσεων, όπως μείωση Cost Per Click (CPC), βελτίωση Click through rate (CTR). Η παρακολούθηση γίνεται μέσα από την πλατφόρμα των Google Adwords, σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία από τα οποία μπορούμε να δούμε την συμπεριφορά του χρήστη κατά την περιήγησή του στην ιστοσελίδα μας. Οι πολλές, μικρές λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τις μεγάλες διαφορές και μειώνουν το κόστος των διαφημίσεων. Η συνεχής βελτίωση τους είναι αυτή που εγγυάται ένα βιώσιμο και αποδοτικό αποτέλεσμα.

κατανομή διαφημιστικού budget

Με την καθημερινή παρακολούθηση, όπως είναι φυσικό καταλαβαίνουμε ότι η κατανομή του budget πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα με τα αποτελέσματα. Θα παρατηρήσουμε ότι υπάρχουν κάποια μη αποτελεσματικά keywords, τα οποία προσελκύουν αρκετά κλικ αλλά δεν έχουν ικανοποιητικά conversions. Είναι λογικό λοιπόν να μειώσουμε σε αυτά το Bid. Σε αντίθεση πρέπει να αυξήσουμε το Bid σε άλλες λέξεις κλειδιά, οι οποίες έχουν καλό CTR, υψηλό Quality score και πολλά conversions.

Διαφήμιση Google Adwords – Display Campaigns

Προώθηση ιστοσελίδων και προσέγγιση νέων πελατών, με τη χρήση διαφημιστικών banners μέσω του Google Display Network, του μεγαλύτερου on-line δικτύου διαφήμισης. Αυτού του είδους διαφήμιση Google Adwords εμφανίζει τα banners της επιχείρησής σας σε χρήστες που περιηγούνται σε άλλες ιστοσελίδες.

Έτσι στοχεύουμε σε άτομα που δεν ψάχνουν τις υπηρεσίες σας, δημιουργώντας τους την ανάγκη να αγοράσουν. Η διαφήμιση Google AdwordsDisplay, έχει χαμηλό κόστος και είναι κατάλληλη για branding. Όπως και στις Search Campaigns, έτσι και εδώ, μπορούμε να ορίσουμε το κοινό που θέλουμε να προβάλλονται οι διαφημίσεις, βάση γεωγραφικής περιοχής, ηλικίας, φύλου κτλ.

Στην Cope Digital Agency, αναλαμβάνουμε να οργανώσουμε την κατάλληλη στρατηγική προβολής στο Display δίκτυο της Google. Δημιουργούμε επίσης, τα απαραίτητα γραφιστικά για τα banners, σε όλες τις απαραίτητες, αλλά αποδοτικές διαστάσεις. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουμε να εμφανίζονται σε κινητά, tablet, και PC, αλλά μόνο σε σημεία με ικανοποιητική απόδοση.

Για παράδειγμα, αποφεύγουμε να φτιάξουμε την διάσταση banner που χρησιμοποιείτε όταν κάποιος παίζει παιχνίδια στο κινητό, διότι πατάνε από κεκτημένη ταχύτητα και όχι γιατί τους ενδιαφέρει το προϊόν μας. Επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να δούμε μαζί της ανάγκες της δικής σας επιχείρισης και πως μπορούν οι Display Campaigns να αυξήσουν τις πωλήσεις σας.

Δείγμα από την δουλειά μας

Banners πελατών μας, σε διαφορετικές διαστάσεις για προβολή στο display network της Google

Διαφήμιση Google Adwords – Remarketing Campaigns

Εμφανίστε διαφημίσεις σε επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, οι οποίοι ενδιαφέρθηκαν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, καθώς περιηγούνται στο διαδίκτυο. Με την χρήση των Cookies μπορούμε να ακολουθούμε λοιπόν τους υποψήφιους πελάτες και να προβάλουμε διαφημιστικά banners. Τα banners φυσικά πρέπει να είναι σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που έδειξαν ενδιαφέρον όταν επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σας.

Ας δούμε λοιπόν ένα παράδειγμα για να γίνει κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας. Έχουμε για παράδειγμα ένα e-shop με ρούχα, όμως κάποιος επισκέπτης μπαίνει συγκεκριμένα στο section με τα αντρικά παντελόνια χωρίς να ολοκληρώσει κάποια αγορά. Από αυτό το σημείο έχουμε 2 επιλογές. Μπορούμε να προβάλουμε γενικές διαφημίσεις της εταιρίας μας, ή να προβάλουμε στοχευμένες διαφημίσεις με αντρικά παντελόνια. Με τον δεύτερο τρόπο αυξάνουμε σημαντικά της πιθανότητες ο επισκέπτης να μετατραπεί σε πελάτη αργότερα. Ο χρόνος που τα Banners θα ακολουθούν τον χρήστη ορίζεται από εμάς, όπως επίσης μπορούμε να ορίσουμε να σταματάνε να τον ακολουθούν οι διαφημίσεις αν ολοκληρώσει την αγορά. Αν θέλετε να μάθετε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την μέθοδο του Remarketing για την δική σας ιστοσελίδα…

COPE Digital Agency – Διαφήμιση Google Adwords

Τρέχετε ήδη κάποιες καμπάνιες με την Google όμως δεν αποδίδουν τα αποτελέσματα που θέλετε; Δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ αυτή την μέθοδο διαφήμισης για να προωθήσετε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας; Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για μια αναλυτική συζήτηση και έναν ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΕΓΧΟ στο site της επιχείρησής σας ώστε να κρίνουμε τον βαθμό αποδοτικότητας που θα έχει μια στοχευμένη καμπάνια σε διαφήμιση Google Adwords.

Τρέχετε ήδη κάποιο λογαριασμό Google Adwords;

12 + 8 =

Υψηλή απόδοση – Περιορισμένα έξοδα διαφήμισης

Στην Cope Digital Agency έχουμε στόχο την αύξηση των πωλήσεων σας και το ROI, δηλαδή το Return Of Investment. Έτσι, βελτιώνουμε συνεχώς την αποδοτικότητα των διαφημίσεων Google Adwords και μειώνουμε σταθερά το κόστος. Είμαστε πιστοποιημένοι συνεργάτες της Google με πολυετή εμπειρία και συνεχή ανανέωση των γνώσεων μας όσον αφορά το κομμάτι του Digital Marketing. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη διαφήμιση στο Google μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.