Τα μυστικά ενός επιτυχημένου Eshop

από | Μαΐ 13, 2019 | Digital Marketing

Οι 3 σημαντικότεροι παράγοντες για ένα επιτυχημένο Eshop

Αυτή τη στιγμή, το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται να καταλαμβάνει ένα τεράστιο κομμάτι της λιανικής πώλησης. Ο κόσμος του διαδικτύου είναι ένα συναρπαστικό μέρος, με τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να ξεκινούν τις δικές τους ψηφιακές επιχειρήσεις και να μπαίνουν στην ψηφιακή αγορά. Όμως δεν είναι όσο απλό ακούγεται το να φτάσετε στην κορυφή των online πωλήσεων! Πρέπει να ξέρετε όλα τα εμπορικά μυστικά αν θέλετε να φτάσετε στην κορυφή. Εδώ θα διαβάσετε τους 3 πιο σημαντικούς παράγοντες για να επιτύχετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο με την κατασκευή Eshop.

Το Brand είναι ο σκοπός σας

Είτε το γνωρίζετε είτε όχι, η online επιχείρησή σας έχει ένα εμπορικό σήμα στον πυρήνα της ταυτότητάς του. Για να μάθετε ποιο είναι, πρέπει να σκεφτείτε τι κάνετε και γιατί το κάνετε. Το Brand σας ενσωματώνει ένα σύνολο παραγόντων, οι οποίοι σχετίζονται με τις κεντρικές προσπάθειες της επιχείρησής σας. Κάθε επιχείρηση λοιπόν πρέπει να έχει μια σαφή αποστολή. Επιπλέον ο σκοπός αυτός πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τις αξίες των πελατών.

Αν δεν έχετε ένα ξεκάθαρο μήνυμα, τότε σίγουρα βλάπτετε ανεπανόρθωτα το εμπορικό σήμα σας. Η ταυτότητα της επωνυμίας σας πρέπει να βασίζεται στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας και να μην είναι πιθανό να ξεχάσουν την πρώτη τους εντύπωση. Αυτό σημαίνει ότι θα σας θυμούνται όταν θελήσουν να κάνουν κάποια άλλη αγορά και θα σας δώσουν καλές κριτικές. Μην ξεχνάτε ότι το 31% των καταναλωτών είναι πιθανό να ξοδέψει 31% περισσότερα χρήματα για προϊόντα και υπηρεσίες από επιχειρήσεις με εξαιρετικές κριτικές. Την ίδια στιγμή οι αρνητικές κριτικές μπορούν να αποτρέψουν από μια αγορά το 22% των πελατών.

Στην ψηφιακή εποχή, ο ανταγωνισμός δεν περιορίζεται πλέον στα γύρω καταστήματα. Εάν ένα πιο ισχυρό εμπορικό σήμα προσφέρει τον ίδιο τύπο προϊόντος με εσάς, τότε χάνετε ένα τεράστιο μερίδιό στην αγορά. Όταν έχετε ένα αδύναμο Brand, τότε ανταγωνιστές σας θα απορροφήσουν τους πελάτες. Έτσι λοιπό το μάρκετινγκ είναι αποτελεσματικότερο όταν συνδυάζεται με ένα ισχυρό εμπορικό σήμα. Το σωστό μάρκετινγκ παίρνει απλά τη φωνή του Brand και την επεκτείνει, ώστε να προσεγγίσει τα κατάλληλα leads. Εάν το Brand δεν αναδεικνύει την ταυτότητα του θα δυσκολευτεί να επιτύχει τους στόχους του. Επιπλέον εάν δεν δοθεί βάση στο Brand τότε είναι πολύ πιθανό να εκθέσετε τα αδύναμα σημεία σας σε μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων.

Το SEO αυξάνει τις πωλήσεις

Η Google φαίνεται να αποφασίζει ποιες ιστοσελίδες θα εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης και ποιες όχι. Με όλες τις συνεχείς ενημερώσεις των αλγορίθμων, είναι μια αρκετά δύσκολη υπόθεση να ανεβάσουμε και να διατηρήσουμε ένα site στην κορυφή. Με τα τελευταία updates επηρεάστηκαν σε τεράστιο βαθμό όλες οι ιστοσελίδες με χαμηλή ποιότητα, δηλαδή σελίδες που δημιουργήθηκαν για τη δημιουργία εσόδων από διαφημίσεις. Το affiliate marketing είναι κάτι που πρέπει να προσέξετε επίσης. Εάν προσπαθήσετε να κάνετε την Google να πιστέψει ότι η ιστοσελίδα σας έχει κάποια αξία, ενώ είναι γεμάτη με συνδέσμους affiliate, θα διακινδυνεύσετε σίγουρα την κατάταξή σας.

Οι σελίδες προορισμού με σχετικές λέξεις-κλειδιά λαμβάνουν υψηλότερη κατάταξη και είναι πολύ πιθανότερο να εμφανιστούν σεσχετικές αναζητήσεις. Μια αναλυτική έρευνα για λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες είναι απαραίτητη ώστε να τοποθετήσετε σωστά το περιεχόμενο του website σας.

Η λογική του SEO είναι να δώσει στους χρήστες τα ιδανικά αποτελέσματα για τα ερωτήματά τους. Είναι σίγουρα κάτι που αξίζει να ξοδέψετε επιπλέον χρόνο και χρήματα, αφού είναι πραγματικά η καλύτερη επένδυση για μια διαδικτυακή εταιρία.

Το User Experience

Εάν θέλετε να οθήσετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας προς μια ενέργεια, όπως μια αγορά, τότε πρέπει να βελτιστοποιήσετε το UX. Αν οι επισκέπτες μπερδευτούν, τότε σίγουρα θα φύγουν. Μετά την κατασκευή ιστοσελίδων, πρέπει να δώσετε βάση στο αν η πλοήγηση στον ιστότοπο σας πρέπει να είναι απλή και εύκολη. Πρέπει να είναι σαφές το τι προσφέρει η επιχείρησή σας, αλλά και να ενισχύεται το εμπορικό σήμα σας μέσα από την ιστοσελίδα σας. Κάτι το οποίο είναι προφανές για εσάς μπορεί να μην είναι προφανές σε άλλους χρήστες του διαδικτύου. Αναλογιστείτε θέματα όπως:

  • Πώς έφτασαν σε αυτή τη σελίδα προορισμού;
  • Είναι το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σχετικό με την αναζήτηση των χρηστών;
  • Υπάρχει στη σελίδα κάποια σαφή, συνοπτική έκκληση για δράση (call to action button);.
  • Βρίσκει κάποιος εύκολα το καλάθι αγορών;
  • Η διαδικασία πληρωμής είναι όσο το δυνατόν πιο απλή;

Επιπλέον μπορείτε να ενσωματώσετε διαδραστικό περιεχόμενο, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Βίντεο
  • Κινούμενες εικόνες
  • Παιχνίδια

Πάντα να χρησιμοποιείτε τον έλεγχο A / B (AA/B Testing) για να καταλάβετε τι λειτουργεί καλύτερα. Μπορείτε να τεστάρετε 2 ή και περισσότερα σχέδια σελίδων, ώστε να δείτε ποια δουλεύει καλύτερα και να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις. Μην ξεχάσετε να βελτιστοποιήσετε το UX για κινητές συσκευές, αφού πλέον οι περισσότεροι καταναλωτές κάνουν αγορές μέσω αυτών. Βεβαιωθείτε επίσης ότι οι χρόνοι φόρτωσης είναι κάτω από τρία δευτερόλεπτα και η έκδοση για κινητά δουλεύει άψογα.