Κατασκευή website – Τα 5 στοιχεία που χρειάζεται η ιστοσελίδα σας

από | Οκτ 11, 2018 | blog, Digital Marketing, SEO

Τι πρέπει να επιλέξετε για την κατασκευή website;

Δεν είναι είδηση ότι η κάθε εταιρεία χρειάζεται μια σωστή διαδικτυακή παρουσία με την κατασκευή website. Πλέον ο κόσμος βλέπει πολύ λιγότερο τηλεόραση και ακούει ελάχιστα ραδιόφωνο. Έτσι οι παραδοσιακοί τρόποι διαφήμισης είναι απαρχαιωμένοι. Η κατασκευή website δεν είναι κάτι απλό όμως. Η κάθε ιστοσελίδα πρέπει να είναι σύγχρονη, να ανταποκρίνεται σε όλες τις συσκευές, να έχει πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο, να είναι ασφαλής, να, να, να… Χωρίς αυτά τα στοιχεία, δυστυχώς ούτε το Google δεν θα σας δίνει σημασία.

1.  SEO-Friendly κατασκευή Website σημαίνει είστε ένα βήμα μπροστά για να σας βρίσκει ο πελάτης σας!

Kατασκευή website on macbook air on a desk

Ο κόσμος συνήθως δεν ψάχνει με την ονομασία μιας εταιρίας, εκτός εάν είναι γνωστή. Ψάχνει με προτάσεις και χωρίς τόνους όπως: “πως βγαινω στην πρωτη σελιδα της Google”.

SEO από δω, SEO από ‘κεί, τί είναι αυτό το SEO τέλος πάντων;  Λοιπόν, το Search Engine Optimization, είναι μία μέθοδος την οποία χρησιμοποιούμε για να βγαίνουμε στην πρώτη σελίδα της Google.  Πριν γίνει η κατασκευή website, πρέπει να γίνει έρευνα για λέξεις κλειδιά. Αυτές οι λέξεις πρέπει να έχουν σχέση με το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάμε και μεγάλο όγκο αναζήτησης.  Δηλαδή με λίγα λόγια να ψάχνει ο κόσμος γι’αυτές.

Στην συνέχεια δημιουργούμε υλικό γύρω από αυτές τις λέξεις, έτσι ώστε η Google να μας θεωρήσει ειδικούς στον κλάδο μας.  Δεν είναι απλή διαδικασία. Θέλει χρόνο και πρέπει να γίνει σωστά. Σημαντικό για το SEO, λοιπόν, είναι να γνωρίζουμε καλά ποιος είναι ο πελάτης μας.  Είναι άντρας ή γυναίκα; Τι δουλειά κάνει; Πόσο χρονών είναι; Πολλές είναι οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνουμε έτσι ώστε να καταλάβουμε τι ψάχνει ο πελάτης μας, και πως το ψάχνει.  Το ψάχνει με ερώτηση; Το ψάχνει με μια πρόταση 3-5 λέξεων;

2.  Responsive Design – απαραίτητο για την κατασκευή website.

Κατασκευή website with responsive design on PC, laptop, and tablet

Κάθε ιστοσελίδα πρέπει να λειτουργεί άψογα σε κάθε συσκευή. Είναι γεγονός, ότι οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου, επισκέπτονται πλέον websites από το κινητό τους.

Το responsive design σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας προσαρμόζεται σωστά σε όποια συσκευή τη βλέπει ο χρήστης, είτε σε κινητό, είτε σε  tablet, είτε σε υπολογιστή, είτε σε Chrome, είτε σε Firefox, κτλ κτλ.  Έρευνες δείχνουν ότι οι χρήστες στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 2 συσκευές όταν ψάχνουν για κάτι στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι το responsive design είναι πλέον αναγκαίο για την αγορά και πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά την κατασκευή website.

Εάν αργεί μια ιστοσελίδα να φορτώσει, ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτών την εγκαταλείπουν. Γι’αυτό πρέπει να μειώνουμε τον χρόνο φόρτωσης χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνικές.

Άλλος λόγος για τον οποίο εγκαταλείπουν οι επισκέπτες μια ιστοσελίδα είναι επειδή δεν εμφανίζεται σωστά στην συσκευή τους.  Άμα στο κινητό πρέπει ο χρήστης να κάνει zoom για να διαβάσει…δεν θα το κάνει.  Άμα κόβονται πληροφορίες και πρέπει να κάνει scroll για να τις δει…δεν θα το κάνει.  Όσο πιο ομαλή είναι η χρήση μιας ιστοσελίδας σε έναν υπολογιστή, τόσο ομαλή πρέπει να είναι και σε ένα κινητό.

3. Πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο είναι το κλειδί για να προσεγγίσετε νέους πελάτες.

Cope Digital Agency - Γράψτε πρωτότυπο και μοναδικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας για να μπορείτε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Ότι περιεχόμενο υπάρχει στην ιστοσελίδα σας, πρέπει να είναι πρωτότυπο και μοναδικό, αλλιώς η Google θα σας “τιμωρήσει” και δεν θα βγαίνετε στην πρώτη σελίδα.

Ο αλγόριθμος της Google καταλαβαίνει πολλά πράγματα και “τιμωρεί” όταν δεν ακολουθούμε τους κανόνες του διαδικτύου.  Ένα από αυτά είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και το αν είναι πρωτότυπο και ποιοτικό.

Τι σημαίνει πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο, όμως;  Σημαίνει ότι το γράψαμε εμείς και δεν το κάναμε copy paste από άλλη ιστοσελίδα (π.χ. του ανταγωνιστή μας) και ότι το θέμα του περιεχομένου ενδιαφέρει τον κόσμο. Για να γίνει αυτό, πρέπει να έχει γίνει μια σωστή έρευνα για λέξεις κλειδιά που αφορούν το προϊόν ή την υπηρεσία μας, πριν την κατασκευή website, όπως ήδη αναφέραμε.

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε άμεσα την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, είναι τα πρωτότυπα κείμενα.  Εάν είναι σωστά δομημένο και πρωτότυπο το περιεχόμενο, θα δώσει μια τεράστια ώθηση στην επιχείρησή σας.

4.  iBranding | Κατασκευή website με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας.

Το Branding προηγείται του Marketing και είναι η στρατηγική που ακολουθεί μια επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της.  Τα διάφορα συστατικά που αποτελούν το branding, βοηθάνε το υποψήφιο αγοραστικό κοινό να συνδεθεί με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Ο στόχος μας με το branding είναι να βοηθήσουμε τον κόσμο να μας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές μας, να μας εμπιστευθεί, και να μας θυμάται.

Branding with Cope Digital Agency.

Το brand σας πρέπει να απεικονίζει τι είναι η εταιρία σας και να μένει στο μυαλό του πελάτη σας.

Branding

Μην μπερδεύετε το εμπορικό σήμα της επιχείρησης σας με το brand – είναι δύο διαφορετικά πράγματα.  Το branding είναι η ολοκληρωμένη στρατηγική που θα δημιουργήσει μια συναισθηματική σύνδεση του target group μας με την εταιρία μας.  Για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να υπάρχουν κοινά στοιχεία ανάμεσα στην ιστοσελίδα, στα έντυπα, στο ύφος της εταιρίας, κτλ.

Η μεθοδολογία του branding κάνει trigger στο συναίσθημα και το μυαλό των καταναλωτών. Στόχος είναι να μεταφέρουμε στους πελάτες μας την εικόνα της εταιρείας μας, τους στόχους μας, και πως διαφοροποιούμαστε από τους ανταγωνιστές μας.  Το branding είναι απλά:

  1. Η ιστορία που λέμε για τα προϊόντα μας.
  2. Ο λόγος που μας ωθεί να αγοράσουμε κάποιο προϊόν.
  3. Η εμπειρία των πελατών μας.
  4. Η εμπιστοσύνη προς την επιχείρηση μας.
  5. Οι υποσχέσεις που δίνουμε.
  6. Η διαφοροποίηση μας έναντι τον ανταγωνισμό.
  7. Τα συναισθήματα που δημιουργούνται στους πελάτες μας από την αλληλεπίδραση με τις υπηρεσίες μας ή το προϊόν.
  8. Οι εντυπώσεις που έχουν οι πελάτες μετά από την τελευταία αλληλεπίδραση.
  9. Τι πιστεύουν και τι ιδέα έχουν οι πελάτες για εμάς.

Τα θεμέλια μιας επιτυχημένης ιδέας συνδέονται σε μια στρατηγική, η οποία περιλαμβάνει συγκεκριμένες αξίες, οφέλη, και εκφράζεται μέσω μιας ιστορίας (Storytelling).  Μια ιστορία την οποία οι πελάτες μας πιστεύουν και δένονται συναισθηματικά μαζί της. Όλες οι ενέργειες προώθησης μιας επιχείρησης πρέπει να αντιπροσωπεύουν το Brand σας.

5. Μετρήστε, Αναλύστε, και Ανασκοπήστε μετά την κατασκευή website

Measure, analyse, and iterate for the perfect digital marketing strategy.

Το καλό με τα νούμερα, είναι ότι δεν λένε ποτέ ψέματα. Με τα Google Analytics μπορούμε να συλλέξουμε χρήσιμες πληροφορίες, για τον χρόνο παραμονής των χρηστών, στην ιστοσελίδα μας, για τις σελίδες που επισκέπτονται περισσότερο, και πολλά ακόμα. Έτσι μπορούμε να καταλήξουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα για την περαιτέρω βελτίωση, μετά από την κατασκευή website.

Αφού γίνει η κατασκευή website, πρέπει να μετρήσουμε την απόδοση της ιστοσελίδας, με στόχο να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να καταλάβουμε το κοινό που τις αναζητάει.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, αναλύουμε κάθε μήνα την συμπεριφορά των επισκεπτών κατά την παραμονή τους στην ιστοσελίδα μας, αλλά και των δημογραφικών στοιχείων. Έτσι θα μπορούμε να εντοπίσουμε τις σελίδες που έχουν χαμηλή απόδοση και χρειάζονται  αλλαγές. Λογισμικά όπως τα Google Analytics είναι χρήσιμα γιατί μας βοηθάνε να καταλάβουμε την συμπεριφορά και διαφορά χαρακτηριστικά των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας. Αναλύοντας αυτά τα στοιχεία μπορούμε να κάνουμε τις κατάλληλες αλλαγές στην εταιρική στρατηγική προώθησης της εταιρείας μας.