Προώθηση ιστοσελίδων SEO – Cope.gr

H προώθηση ιστοσελίδων SEO, είναι ίσως η καλύτερη επένδυση που μπορεί να κάνει μια εταιρεία, στον τομέα του Digital Marketing. Έτσι λοιπόν, θα εξετάσουμε μερικές παραμέτρους, οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Ως αποτέλεσμα, θα αυξήσετε την επισκεψιμότητα του site σας, τα Like στα Social Media και συνεπώς τις πωλήσεις σας. Ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να διευκρινίσουμε πριν ξεκινήσουμε, είναι ο τρόπος που σκέφτεται ο Google algorithm. Η Google λοιπόν, σίγουρα δεν έχει ως στόχο να κάνει προώθηση ιστοσελίδων SEO, όσο πιο περίπλοκη γίνεται. Σε αντίθεση, προσπαθεί στην ουσία να στηρίξει στην κοινή λογική, τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.

Σε αυτό το σημείο, πρέπει να αναρωτηθείτε τον λόγο που έχει κάποιος για να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας. Αν δεν μπορείτε να βρείτε μια επαρκή απάντηση, τότε έχουμε αρκετή δουλειά για να κάνουμε. Όμως, δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας! Για μια επιτυχημένη προώθηση ιστοσελίδων, χρειάζονται κάποιες εξειδικευμένες συμβουλές από ειδικούς και αρκετός ΧΡΟΝΟΣ από πλευράς σας.

Επιπλέον, πρέπει να αναρωτηθείτε για τον αριθμό των Keywords που έχετε χρησιμοποιήσει στην ιστοσελίδα σας. Έχετε πάνω, ή κάτω από δέκα λέξεις κλειδιά? Έχετε εστιάσει σε Keywords που αποτελούνται από μια λέξη και έχουν πολύ μεγάλο όγκο αναζήτησης?  Τότε πρέπει να γνωρίζετε ότι ένα site, είναι πολύ δύσκολο να ανέβει στην πρώτη σελίδα της Google, σε αυτού τους είδους λέξεις κλειδιά, χωρίς να εστιάσει στην αρχή σε Long Tail Keywords. Οπότε, μια σελίδα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 20 επιπλέον keywords, τα οποία αποτελούνται από 3 ή ακόμα και 4 λέξεις. Με αυτό τον τρόπο, η επισκεψιμότητα του Site σας θα αυξηθεί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και στη συνέχεια θα ανέβουν και τα πιο δύσκολα Keywords, της μιας λέξης.

 

Δωρεάν εκτίμηση του SEO της ιστοσελίδας σας

Google Algorithm – Προώθηση ιστοσελίδων SEO

Ο αλγόριθμος που χρησιμοποιεί η μηχανή αναζήτησης της Google, αποτελείται περίπου από 200 διαφορετικούς παράγοντες. Οι αλγόριθμοι αυτοί, αλλάζουν συνεχώς και αυτός είναι ο βασικός λόγος που η προώθηση ιστοσελίδων seo, πρέπει να παρακολουθείτε συνεχώς, ώστε να γίνονται όλες οι απαραίτητες αλλαγές. Οι 200 περίπου Google algorithm factors, είναι αυτοί τους οποίους βελτιστοποιούμε, έτσι ώστε η Google να δώσει προτεραιότητα στην ιστοσελίδα μας. Η προώθηση ιστοσελίδων με την μέθοδο του SEO,έχει ως βασικό στόχο την εμφάνιση της σελίδας μας, στην πρώτη σελίδα της Google. Ο λόγος που στοχεύουμε εκεί, είναι διότι σπάνια κάποιος βλέπει τα αποτελέσματα της δεύτερης και τρίτης σελίδας.

Ας δούμε τους σημαντικότερους παράγοντες με τους οποίους θα ασχοληθούμε, για να πετύχουμε μια υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Off Page optimisation – Προώθηση ιστοσελίδων SEO

Το off page optimisation, είναι το αρχικό και ένα από τα πιο βασικά κομμάτια για την προώθηση ιστοσελίδων seo. Πάνω σε αυτές τις ενέργειες, θα στηριχθεί ολόκληρο το On Page Optimisation. Συνεπώς αν το κάνουμε λάθος ή το παραμελήσουμε, κάθε επόμενο βήμα είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Τα βήματα για το Off Page Optimisation για μια ολοκληρωμένη προώθηση ιστοσελίδων SEO, είναι τα εξής:

Αρχικά, πρέπει να γίνει μια αναλυτική έρευνα αγοράς, με τα χαρακτηριστικά των υποψήφιων πελατών, αλλά και του ανταγωνισμού. Για να δημιουργήσουμε μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε το κοινό μας. Πρέπει να ανακαλύψουμε κάποια πολύ χρήσιμα χαρακτηριστικά, όπως η ηλικία, η περιοχή, η χώρα, το μορφωτικό επίπεδο και η γλώσσα! Όπως καταλαβαίνετε χωρίς αυτά είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει ένα αποτελεσματικό seo ιστοσελίδων. Αν για παράδειγμα έχουμε μια τοπική επιχείρηση, θα ήταν ασύμφορο να στοχεύουμε σε άλλες περιοχές, ή αν το προϊόν μας έχει αναζητήσεις από το εξωτερικό, θα ήταν μη λειτουργικό η σελίδα να μην μεταφραστεί στις γλώσσες που χρειάζεται.

Σε δεύτερο στάδιο πρέπει να γίνει η έρευνα του ανταγωνισμού και πιο συγκεκριμένα του online ανταγωνισμού. Πρέπει να δούμε τις τιμές, ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά και τον ανταγωνισμό από άποψη SEO. Έτσι μπορούμε να προβλέψουμε καλύτερα τα επόμενα βήματα μας και τις ενέργειες που πρέπει κάνουμε.

Έρευνα αγοράς – προώθηση ιστοσελίδων SEO

Η αναλυτική έρευνα αγοράς, είναι βασική προϋπόθεση για να δημιουργήσεις και να εφαρμόσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική Marketing. Έτσι λοιπόν, είναι επιτακτική ανάγκη να συγκεντρώσεις όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, για το κοινό που θα απευθυνθείς. Χαρακτηριστικά όπως χώρα, περιοχή, γλώσσα, ηλικία και μορφωτικό επίπεδο, είναι μερικά από τα στοιχεία που πρέπει να συλλέξεις, ώστε να χρησιμοποιήσεις αργότερα στην προώθηση ιστοσελίδων SEO.
Σε δεύτερη φάση, πρέπει να γίνει έρευνα, σχετικά με τον ανταγωνισμό της επιχείρησής και ειδικότερα, του online ανταγωνισμού. Πρέπει να βρεθούν οι τιμές και να εξακριβωθεί αν η εταιρεία μας είναι ανταγωνιστική. Επίσης καλό θα ήταν να ελέγξουμε σε τι κατάσταση βρίσκονται οι ιστοσελίδες τους, από άποψη SEO. Με αυτόν τον τρόπο,  θα μπορούμε να καταλάβουμε τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε και τα βήματα που θα ακολουθήσουμε.

Λέξεις κλειδιά – προώθηση ιστοσελίδων SEO

Σε αυτό το στάδιο γίνεται η έρευνα για τα Keywords που θα χρησιμοποιήσουμε για την προώθηση ιστοσελίδων SEO. Οι λέξεις κλειδιά πρέπει να έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη συνάφεια με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Επίσης πρέπει να βρείτε τις λέξεις με ικανοποιητικό όγκο αναζήτησης. Όπως καταλαβαίνετε θα ήταν χάσιμο χρόνου να κάνετε τόση δουλειά για Keywords τα οποία δεν αναζητά κανείς. Ο τρόπος που αναζητά ο κόσμος στις μηχανές αναζήτησης, είναι τελείως διαφορετικός από το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες του κάθε κλάδου. Έτσι λοιπόν πρέπει με την βοήθεια του Keyword Planner της Google, να καταλάβουμε πως σκέφτεται το κοινό μας. Στην συνέχεια πρέπει να συγκεντρώσουμε τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν τις υπηρεσίες ή το προϊόν μας.

Αφού όλα τα keywords τοποθετηθούν σε μια λίστα, επιλέγουμε τα 20 – 30 με την μεγαλύτερη συνάφεια και μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης. Αυτές είναι λοιπόν οι λέξεις κλειδιά, που θα χρησιμοποιήσουμε για την προώθηση ιστοσελίδων SEO της εταιρείας μας. Ανακεφαλαιώνοντας λοιπόν, η έρευνα αυτή περιλαμβάνει την:

  • εύρεση των λέξεων κλειδιών
  • ανάλυση τους
  • επιλογή τους βάση συνάφειας και όγκου αναζήτησης

Τροποποιήσεις – προώθηση ιστοσελίδων SEO

Αφού ολοκληρώσουμε τα προηγούμενα βήματα, στηριζόμενοι στα νέα στοιχεία, πρέπει να προχωρήσουμε στις απαραίτητες τροποποιήσεις. Οι τιμές μας πρέπει να προσαρμοστούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό, το Design της ιστοσελίδας μας να ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του κοινού μας κτλ. Έτσι λοιπόν θα δημιουργήσουμε κείμενα, βίντεο και φωτογραφίες, τα οποία θα επικοινωνούν κατάλληλα το προϊόν μας στον καταναλωτή. Στόχος του περιεχομένου, θα είναι να μετατρέψει τον επισκέπτη του Site μας σε πελάτη, είτε να τον προτρέψει να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας. Με αυτό τον τρόπο, θα έχουμε την ευκαιρία να μετατραπεί αργότερα σε πελάτη, μέσω μιας Inbound Marketing στρατηγικής.

Επιλογή domain name – προώθηση ιστοσελίδων SEO

Η κατάλληλη επιλογή του Domain Name της ιστοσελίδας σας, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την κατάταξή της στις μηχανές αναζήτησης. Αν το SEO είναι ο κύριος σκοπός του Site σας, τότε ένα domain name σχετικό με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας θα δώσει μια σημαντική extra βοήθεια. Αν λοιπόν η εταιρεία σας ασχολείται με γερανούς, και μέσα από την έρευνα των λέξεων κλειδιών ανακαλύψετε ότι η λέξη “Γερανοί” έχει μεγάλο όγκο αναζήτησης, μπορείτε να επιλέξετε το Domain, “www. e-geranoi.gr” Αυτή η επιλογή, θα δώσει ένα πολύ σημαντικό προβάδισμα στο Keyword “Γερανοί”  σε σχέση με τα υπόλοιπα site.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που πρέπει να λάβουμε υπόψιν κατά την αγορά Domain, είναι η κατάληξη. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες καταλήξεις, όπως netgovorg κ.τ.λ., όμως στην περίπτωσή μας, θα ασχοληθούμε με τις καταλήξεις gr και com. Αν λοιπόν έχουμε μια τοπική επιχείρηση η οποία απευθύνεται στην χώρα μας, τότε το gr. είναι η καλύτερη επιλογή. Το gr προέρχεται από το Greece και είναι ένα στοιχείο που η Google εκλαμβάνει ως δείγμα τοπικής επιχείρησης. Έτσι λοιπόν, γνωρίζοντας την τοποθεσία του χρήστη που εκτελεί μια αναζήτηση εντός Ελλάδας, η Google θα δώσει προτεραιότητα στις σελίδες που θεωρεί ότι βρίσκονται στην ίδια χώρα. Αν όμως έχετε κάποιο eshop το οποίο απευθύνεται σε όλο τον κόσμο, η επιλογή της κατάληξης com, είναι η καλύτερη επιλογή.

Σε περίπτωση που θέλετε να προωθήσετε το Site σας σε κάποια συγκεκριμένη χώρα, προτείνουμε να αγοράσετε domain name με την κατάληξη αυτής της χώρας. Π.χ. ru για την Ρωσία, co.uk για την Αγγλία, de για την Γερμανία κτλ.

Επιλογή domain name – προώθηση ιστοσελίδων SEO

 

On page optimisation – προώθηση ιστοσελίδων SEO

Η κατάταξη στην μηχανή αναζήτησης της Google, γίνεται για κάθε page της ιστοσελίδας μας, ξεχωριστά! Εάν κάνουμε σωστό seo optimisation σε μια από τις σελίδες του site και εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα, αυτό δεν σημαίνει ότι θα εμφανιστούν και οι υπόλοιπες. Έτσι λοιπόν, δημιουργούμε σελίδες, που περιέχουν ένα βασικό keyword και ίσως 2 ή 3 δευτερεύοντα. Αν θέλουμε για παράδειγμα να δημιουργήσουμε μια σελίδα με έπιπλα κουζίνας, τότε χρησιμοποιήσουμε το “έπιπλα κουζίνας” ως βασικό keyword και ως δευτερεύοντα, τα keywords “ποιοτικά έπιπλα κουζίνας” και “οικονομικά έπιπλα κουζίνας”, τα οποία περιλαμβάνουν τη βασική λέξη κλειδί.

Επικεφαλίδες και URL – προώθηση ιστοσελίδων SEO

Η λέξη κλειδί της κάθε σελίδας, την οποία χρησιμοποιούμε για την προώθηση ιστοσελίδων seo, πρέπει να περιλαμβάνεται και στο Url. Αν για παράδειγμα η ιστοσελίδα σας είναι το “www.cope.gr” και θέλετε να δημιουργήσετε ένα page για το keyword “digital marketing“, τότε το Url πρέπει να έχει την μορφή “www.cope.gr/digital-marketing“. Κατόπιν, πρέπει να δημιουργήσετε επικεφαλίδες H1, H2 και H3 οι οποίες να περιέχουν επίσης το συγκεκριμένο keyword.

Ασφαλή λειτουργία HTTPS – προώθηση ιστοσελίδων SEO

Το πιστοποιητικό SSL είναι αποδεδειγμένα ένας παράγοντας ο οποίος επηρεάζει θετικά την κατάταξη της ιστοσελίδας μας, στα αποτελέσματα της Google. Αγοράστε online λοιπόν ένα πιστοποιητικό και κάντε έναν έλεγχο ότι η σελίδα σας σας φορτώνει σε ασφαλή λειτουργία. Για να λειτουργεί, το χρώμα του https:// που βρίσκεται πριν το όνομα domain, πρέπει να είναι πράσινο και να εμφανίζει ένα λουκετάκι. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιες υπηρεσίες όπως είναι το Let’s Encrypt, οι οποίες κάνουν πολύ εύκολη την όλη διαδικασία!

Optimisation κειμένων – προώθηση ιστοσελίδων SEO

Το περιεχόμενο μιας σελίδας πρέπει να είναι ενδιαφέρον και οπτικά ελκυστικό. Ο λόγος δεν είναι μόνο ότι το ενδιαφέρον περιεχόμενο θα ωθήσει το επισκέπτη να κάνει share στα Social Media, ή να προχωρήσει σε κάποια εγγραφή. Ένας ακόμα λόγος, είναι το Bounce Rate, ένας παράγοντας ο οποίος μετράει η Google για να καταλάβει πόσο ενδιαφέρον είναι το περιεχόμενο μιας σελίδας. Αν λοιπόν οι επισκέπτες του Site μπαίνουν και φεύγουν απευθείας, επειδή δεν βρίσκουν κάτι ενδιαφέρον, τότε ανεβαίνει το Bounce Rate. Η Google λοιπόν, θεωρεί ότι ένα Site με υψηλό Bounce Rate δεν “αξίζει” να εμφανιστεί σε υψηλές θέσεις.

Το μέγεθος των κειμένων, εξαρτάται πάντα από τον ανταγωνισμό που έχει το κάθε Keyword. Ένα άρθρο για παράδειγμα μπορεί να ξεκινάει από 300 λέξεις και να φτάνει έως τις 3000 λέξεις. Προσπαθήστε λοιπόν να βρείτε την χρυσή τομή, μεταξύ ποιότητας και ποσότητας, για να είστε μπροστά στον ανταγωνισμό. Επίσης, τα κείμενα πρέπει να είναι φιλικά προς τους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είναι γραμματικά, συντακτικά και ορθογραφικά σωστά. Το Readability του κειμένου λοιπόν, πρέπει να έχει υψηλή βαθμολογία και να τηρεί κάποιους βασικούς κανόνες όπως:

  • Οι παράγραφοι των κειμένων, πρέπει να είναι maximum 150 λέξεις
  • Το κάθε Heading πρέπει να ακολουθείτε από maximum 300 λέξεις κείμενο
  • Οι προτάσεις να έχουν 20 λέξεις maximum
  • Να χρησιμοποιούμε ενεργητική φωνή και όχι παθητική
  • Να γίνεται χρήση από συνδετικές λέξεις όπως (Επίσης, Έτσι, Επιπλέον κ.τ.λ.)
  • Σωστή ορθογραφία

Keyword Density – Original Content

Πολύ σημαντικός παράγοντας για να καταλάβει η Google το θέμα της κάθε σελίδας μας, είναι το Keyword Density. Δηλαδή πόσες φορές εμφανίζεται μέσα στο κείμενο η λέξη κλειδί. Το ποσοστό που θεωρείται ως ιδανικό για να επαναλάβουμε το keyword είναι έως  2.5%. Σε ένα κείμενο για παράδειγμα των 1000 λέξεων, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το keyword έως 25 φορές. Το όριο αυτό, το έβαλε η Google για να καταπολεμήσει μη φιλικές προς το χρήστη σελίδες. Παλαιότερα, πριν προσθέσουν αυτόν τον παράγοντα στον αλγόριθμο, υπήρχαν Site τα οποία για να πάρουν υψηλή κατάταξη, χρησιμοποιούσαν όσες περισσότερες φορές μπορούσαν το Keyword μέσα σε κάθε σελίδα. Για να κάνουμε τη ζωή σας ευκολότερη, σας προτείνουμε το Yoast Pluginγια προώθηση ιστοσελίδων seo.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για μια καλή κατάταξη, είναι το Original Content. Τα κείμενα που χρησιμοποιούμε στις σελίδες μας, πρέπει να είναι μοναδικό και να μην υπάρχει πουθενά στο διαδίκτυο. Μικρές αλλαγές σε αντιγραμμένα κείμενα, δεν μπορούν να ξεγελάσουν την Google, οπότε καλύτερα να το αποφύγετε. Το duplicate content όπως το ονομάζουν, όχι μόνο δεν βοηθάει αλλά λειτουργεί αρνητικά για ολόκληρο το Site μας. Επίσης, πρέπει να γνωρίζεται ότι υπάρχει και το Internal duplicate content, δηλαδή κείμενα τα οποία υπάρχουν πάνω από μια φορά μέσα στο ίδιο Site. Και αυτό, λειτουργεί αρνητικά ως προς την κατάταξη της σελίδας μας στην Google.

Title & Meta description – προώθηση ιστοσελίδων seo

To Meta description και το Title είναι δύο από τους βασικότερους παράγοντες, στην προώθηση ιστοσελίδων seo. Είναι αυτά που εμφανίζονται στα αποτελέσματα της Google, όταν εκτελούμε μια αναζήτηση. Όπως καταλαβαίνετε, είναι λοιπόν τα πρώτα στοιχεία που θα δει κάποιος για την επιχείρηση μας. Έτσι λοιπόν, το κείμενο πρέπει να τραβήξει την προσοχή του υποψήφιου πελάτη και να τον κάνει να κλικάρει το Site μας, ανάμεσα στα υπόλοιπα αποτελέσματα. Ένας βασικός κανόνας, είναι να χρησιμοποιήσουμε το keyword στην αρχή του SEO title και στην αρχή του Description. Επίσης στο SEO Title πρέπει να δηλώνει το Brand της εταιρείας μας και το Description τις πρώτες πληροφορίες.

Title & Meta description – προώθηση ιστοσελίδων seo

Image optimisation – προώθηση ιστοσελίδων seo

Οι εικόνες που θα ανεβάσουμε στην ιστοσελίδα μας, πρέπει να ακολουθούν κάποιους κανόνες. Το κυριότερο από πλευράς SEO, είναι οι εικόνες και οι φωτογραφίες, να έχουν δημιουργηθεί από εσάς. Εικόνες που κατεβάσατε από το διαδίκτυο ΔΕΝ βοηθούν! Πριν να ανεβάσετε μια φωτογραφία, πρέπει οπωσδήποτε να την κάνετε optimize και να ορίσετε ως όνομα, το keyword που έχει η σελίδα που θα την ανεβάστε. Με κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας, πρέπει επίσης να μειώσετε το μέγεθος της εικόνας. Γενικά όσο λιγότερα Kb, μπορούμε να κάνουμε μια εικόνα, τόσο το καλύτερο! Η Google το θεωρεί πολύ θετικό, διότι με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας. Αυτό θα σας δώσει μια σημαντική βοήθεια, για την προώθηση ιστοσελίδων seo, αλλά και θα έχετε παραπάνω πιθανότητες να εμφανιστούν οι εικόνες σας όταν κάποιος αναζητά images με αυτό το keyword στο Google.

Μην ξεχνάτε να συμπληρώνετε το Description και το alt text. Θα βοηθήσουν σημαντικά στην κατάταξη της Google!

Link Building – προώθηση ιστοσελίδων seo

Η διαδικασία του Link Building χωρίζεται σε 3 βασικές κατηγορίες και είναι σημαντικό για την κατάταξη της ιστοσελίδας σας. To διαδίκτυο, έχει σχεδιαστεί με κύριο συστατικό του, τα hyperlinks. Δηλαδή με την σύνδεση της μιας ιστοσελίδας με την άλλη. Όταν λοιπόν συνδέετε την σελίδα σας με άλλες, συμβάλλετε ενεργά στην ανάπτυξη του World Wide Web. Αν ακόμα καλύτερα, συνδέεστε με τις κατάλληλες ιστοσελίδες, τότε αυτό, θα έχει σημαντικά θετικά αποτελέσματα στην κατάταξή σας. Η σύνδεση σας με ποιοτικά Websites θα βελτιώσουν το κύρος της σελίδας σας προς τους χρήστες, αλλά και τις μηχανές αναζήτησης. Μια ιστοσελίδα με πολλά ποιοτικά links, σε σελίδες με υψηλό authority, θεωρείται αυτόματα πιο έγκυρη από την Google.

Outbound Links

Τα Outbound Links, παραπέμπουν σε άλλες ιστοσελίδες, δίνοντας κύρος στο περιεχόμενο του Site μας. Λειτουργούν δηλαδή, όπως περίπου η βιβλιογραφία, στις εργασίες πανεπιστημίων. Αυτό το καθιστά μια ιδιαίτερα χρήσιμη διαδικασία, ιδιαίτερα σε νέα site, με χαμηλό Authority (Authority = Κύρος). Προσθέτοντας λοιπόν Links προς Site με υψηλό authority, δανειζόμαστε λίγο από το κύρος τους για την συγκεκριμένη μας σελίδα.

Internal Links

Τα Internal Links, στην ουσία συνδέουν με υπέρ-συνδέσμους, τις σελίδες του Site μας μεταξύ τους. Κατά κύριο λόγο, τα χρησιμοποιούμε για την εύκολη πλοήγηση των χρηστών μέσα στην ιστοσελίδα μας. Τα Links αυτά πρέπει να χρησιμοποιούνται μέσα στο body των κειμένων και να έχουν anchor text. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, τα anchors πρέπει να έχουν συνάφεια με την σελίδα που παραπέμπουν. Τα Links τύπου “πατήστε εδώ” ή το URL της άλλης σελίδας, είναι χαμηλής αξίας για την Google.

Backlinks

Backlinks ονομάζονται τα Links από άλλες σελίδες, προς τη δικιά μας. Η αξία τους ανεβαίνει όσο πιο υψηλό είναι το Authority της σελίδας που μας δίνει το Link. Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας για την Google, είναι η συνάφεια του άλλου site με το δικό μας και το Anchor Text που χρησιμοποιεί. Τα Backlinks πρέπει να αποκτούνται με φυσικό τρόπο, οπότε μην βιαστείτε να βάλετε Link του Site σας σε εκατοντάδες καταλόγους και Site. Πρέπει να δημιουργηθούν με έναν σταθερό ρυθμό, ώστε να μην το εκλάβει η Google ως προσπάθεια χειραγώγησης των αποτελεσμάτων της. Αν σας καταλάβει, τότε προετοιμαστείτε για τις κυρώσεις…  Δηλαδή την πτώση της σελίδας σας στα αποτελέσματα.

Ανακεφαλαιώνοντας, ο σημαντικότερος παράγοντας πλέον δεν είναι η ποσότητα, αλλά η ποιότητα των backlinks

Social Media – προώθηση ιστοσελίδων seo

Μετά από την τεράστια άνοδο των Social Media, η Google δίνει πλέον περισσότερη βαρύτητα, με αποτέλεσμα να αξίζει την προσοχή μας και από άποψη SEO. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δείχνουν να επηρεάζουν σημαντικά την κατάταξη της σελίδας μας στην μηχανή αναζήτησης. Τα likes, τα views, τα shares, τα tweets κτλ. είναι ένα δείγμα για την Google, ότι η επιχείρησή σας έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης. Έτσι λοιπόν, μια σωστή και συχνή παρουσία στα social media θα βοηθήσει επιπλέον την κατάταξή της σελίδας σας. Για να συμβεί αυτό, πρέπει να συνδέσουμε, το Website με τις σελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τοποθετώντας σε ευδιάκριτο σημείο του Site, τα Social Media Icons.

προώθηση ιστοσελίδων seo – Cope

Tο άρθρο σας βοήθησε αρκετά, όμως χρειάζεστε επιπλέον μια εκτίμηση, για την κατάσταση της ιστοσελίδας σας από άποψης SEO? Θέλετε να μάθετε όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, αλλά και προτάσεις για την βελτίωσή της? Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ή να συμπληρώσετε την φόρμα με τα στοιχεία και την ιστοσελίδα σας. Θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

Δωρεάν εκτίμηση SEO της ιστοσελίδας σας

Kατηγορίες