Βελτιώστε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, με τις 10 πιο σημαντικές συμβουλές SEO, για το 2017!
Πριν να ξεκινήσουμε με τις συμβουλές SEO, ένα από τα πράγματα που θέλω να τονίσω, είναι ότι η Google δεν προσπαθεί να κάνει τα πράγματα περίπλοκα για σας. Αντιθέτως προσπαθεί να στηρίξει τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της, στην κοινή λογική. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!! Ρωτήστε τον εαυτό σας… “Γιατί κάποιος να θέλει να επισκεφθεί την ιστοσελίδα μου?”, και στη συνέχεια προσπαθήστε να απαντήσετε. Αν σας είναι δύσκολο να απαντήσετε, τότε υπάρχει αρκετή δουλειά για να γίνει. Μην ανησυχείτε όμως! Δεν είναι τρομερά δύσκολο να ανεβάσετε το site σας, απλά προϋποθέτει ότι θα αφιερώσετε πολύ χρόνο.
Διαβάστε τις 10 πιο χρήσιμες συμβουλές SEO για το 2017 και κάντε μερικές αλλαγές, όχι μόνο για να βελτιώσετε την κατάταξή σας, αλλά και για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας, τα likes στα Social Media και το πιο σημαντικό, τις πωλήσεις σας.
- Αυξήστε τον όγκο των λέξεων-κλειδιών της σελίδας σας
- Βάλτε το site σας σε ασφαλή λειτουργία HTTPS
- Ελέγξτε τα backlinks των ανταγωνιστών σας
- Ελέγξτε τα δικά σας backlinks
- Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο
- Προσθέστε τα ονόματα και τα tags στις εικόνες της σελίδας σας
- Δημιουργείστε εξωτερικά links
- Βεβαιωθείτε ότι το site σας φορτώνει γρήγορα
- Να είστε δραστήριοι με τα προφίλ των Social Media
- Είναι το site σας φιλικό προς κινητά?
Αυξήστε τον όγκο των λέξεων-κλειδιών της σελίδας σας
Πόσες λέξεις κλειδιά έχετε χρησιμοποιήσει στο site σας? Μία? Δύο? Προσθέστε περισσότερες. Δεν υπάρχει πρόβλημα στο να εστιάσετε σε μερικά σύντομα keywords, μίας ή δύο λέξεων, εξάλλου δεν είναι κακό να στοχεύουμε ψηλά, όμως θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον 20 με 30 keywords, που θα αποτελούνται από 3 ή 4 λέξεις. Κάντε μια έρευνα εις βάθος με το Google’s Keyword Planner, προσθέστε παραλλαγές, συνώνυμα και επεκτείνετε τη λίστα σας.
Βάλτε το site σας σε ασφαλή λειτουργία HTTPS
Απλά αγοράστε ένα πιστοποιητικό SSL και βεβαιωθείτε ότι το site σας φορτώνει μόνιμα σε ασφαλή λειτουργία. (Δείτε αν υπάρχει το πράσινο https ή το εικονίδιο στα αριστερά του ονόματος τομέα σας, με το λουκετάκι). Υπηρεσίες όπως το Let’s Encrypt κάνουν την διαδικασία πιο εύκολη από ποτέ! Μην ξεχνάτε, το πιστοποιητικό SSL, είναι ένας αποδεδειγμένος παράγοντας κατάταξης.
Ελέγξτε τα backlinks των ανταγωνιστών σας
Όλοι ελέγχουμε τον ανταγωνισμό μας, σωστά; Ρίξτε μια ματιά στα backlinks που έχουν στις σελίδες τους και θα βρείτε ίσως μερικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης. Χρησιμοποιήστε το Moz OpenSiteExplorer ή την ενότητα του Google Search Console “Links to Your Site” για να βρείτε αυτές τις πληροφορίες. Μόλις συγκεντρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για τα backlinks από περίπου πέντε ανταγωνιστικές ιστοσελίδες, χωρίστε τα δεδομένα σε ομάδες. Π.χ. καταλόγους, ενημερωτικά site, blogs, κοινωνικά δίκτυα και spam. Στην συνέχεια αποφασίστε ποια θα χρησιμοποιήσετε, ανάλογα με το Page ranking και το Domain Authority που έχει η κάθε μία. Προσοχή! Ο σημαντικότερος παράγοντας εν έτη 2017, είναι η ποιότητα των backlinks και όχι η ποσότητα.
Ελέγξτε τα δικά σας backlinks
Ξέρετε ποιες ιστοσελίδες συνδέονται με την δική σας? Με τα χρόνια έχουμε συναντήσει πολλούς πελάτες, οι οποίοι αγωνίζονται να καταλάβουν γιατί δεν εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της Google για τις βασικές λέξεις-κλειδιά τους. Όταν τους ρωτάμε ποια είναι τα ισχυρότερα backlinks τους, συχνά δεν γνωρίζουν. Αρκετοί υποθέτουν ότι έχουν πολλά καλά backlinks, αλλά μετά από ένα γρήγορο έλεγχο ανακαλύπτουμε ότι αυτό δεν ισχύει. Ο έλεγχος των Backlinks, είναι κάτι που ενθαρρύνουμε όλους ανεπιφύλακτα, να κάνουν τακτικά, περίπου μια φορά το τρίμηνο. Μετά από αυτή την έρευνα, μπορεί να βρείτε συχνά νέες πηγές συνδέσμων, που ίσως δεν είχατε σκεφτεί στο παρελθόν. Χρησιμοποιήστε τα ίδια εργαλεία όπως παραπάνω για να βρείτε τα δικά σας Backlinks.
Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο
Γράφετε ένα post στο blog σας και αποφασίσατε ότι 700 λέξεις είναι αρκετές? Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να είναι, αλλά γενικά προσπαθήστε να παράγετε περιεχόμενο όχι μόνο μεγάλο, αλλά ενδιαφέρον και οπτικά ελκυστικό. Όταν κάποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και το περιεχόμενο δώσει μια πολύ καλή εντύπωση, μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ του να κάνουν share την ιστοσελίδα σας και να εγγραφούν, ή απλά να προχωρήσουν στην επόμενη. Όταν γράφετε το επόμενο post σας, βάλτε ως σκοπό τον διπλασιασμό ή τριπλασιασμό του περιεχομένου. Ως γενικός κανόνας, ο στόχος είναι 1500 λέξεις +, 3 με 4 εικόνες και 1 με 2 βίντεο. Στην συνέχεια χρησιμοποιήστε συνδέσμους προς άλλα site (external links), αλλά και εσωτερικούς συνδέσμους σε άλλες σελίδες του site σας (internal links). Αρκετές φορές στην κορυφή της κατάταξης ιστοσελίδων για μια αναζήτηση, εμφανίζονται αυτές με το μεγαλύτερο περιεχόμενο, όμως όταν συνδυάζεται ποσότητα με ποιότητα, είναι σίγουρο πως υπερέχετε του ανταγωνισμού.
Προσθέστε τα ονόματα και τα tags στις εικόνες της σελίδας σας
Πριν να ανεβάσετε μια φωτογραφία, μετονομάστε το αρχείο σε κάτι που περιγράφει αυτό που πραγματικά είναι. Κάντε το όσο το δυνατόν πιο ευανάγνωστο και κατατοπιστικό, τόσο για τους χρήστες σας, όσο και για την Google. Αν στην ιστοσελίδα σας υπάρχουν φωτογραφίες με ονόματα όπως π.χ. 10.03.17.jpg, μετονομάστε τις σε κάτι που περιγράφει με τον πιο κατανοητό τρόπο, τι ακριβώς δείχνουν. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε μια καλή βελτίωση στην κατάταξη και θα παρατηρήσετε και κάποια επιπλέον κίνηση από το Google Images, ως μπόνους. Μην ξεχνάτε κάθε φορά που χρησιμοποιείτε μια εικόνα, να προσθέσετε τα ALT & Title tags. Οι ετικέτες αυτές πρέπει να αφήνουν το χρήστη να καταλάβει το περιεχόμενο και το σκοπό της εικόνας. Το να προσθέτετε όνομα και ετικέτες στις εικόνες σας, δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής, αλλά θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό την κατάταξή σας στις εμφανίσεις της Google.
Δημιουργείστε εξωτερικά links
To World Wide Web έχει σχεδιαστεί με βάση τους υπέρ-συνδέσμους (hyperlinks), και αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο εξακολουθεί να λειτουργεί έως σήμερα. Με την σύνδεση της ιστοσελίδας σας σε άλλες, στην ουσία συμβάλλετε στην ανάπτυξη του Διαδικτύου. Αν συνδέεστε δε, με τις “σωστές” ιστοσελίδες, τότε αυτό μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την κατάταξή σας. Με την σύνδεση σας σε ποιοτικές ιστοσελίδες που βοηθούν τους επισκέπτες σας, μπορείτε να βελτιώσετε τη φήμη σας προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει και σε περισσότερες εισερχόμενες συνδέσεις (Inbound Links).
Ρίξτε άλλη μια ματιά στο post αυτό και παρατηρήστε πόσες φορές έχουμε χρησιμοποιήσει εξωτερικούς συνδέσμους. Το βρήκατε χρήσιμο? Αν το site σας συνδέετε με κακής ποιότητας ιστοσελίδες, οι χρήστες μπορεί να θεωρήσουν ότι και η δικιά σας ιστοσελίδα είναι κακή επίσης. Η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης δεν θέλουν να ανταμείψουν αυτούς τους δικτυακούς τόπους. Ένα site στο οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικά external links, γίνεται αυτόματα πιο έγκυρο. Δείτε την Wikipedia, ως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Περιέχει αναφορές για την επικύρωση αυτών που αναφέρει, και να ανεβάσει το authority.
Βεβαιωθείτε ότι το site σας φορτώνει γρήγορα
Έχετε επισκεφθεί ποτέ μια ιστοσελίδα, η οποία για να φορτώσει χρειάζεται 10, 20, ίσως και 30 δευτερόλεπτα? Θα τολμούσα να μαντέψω, ότι αρκετές από αυτές τις φορές, παραιτηθήκατε της προσπάθειας και απλά ψάξατε κάπου αλλού. Αυτή είναι μια αρκετά κοινή αντίδραση. Θα διακινδυνεύατε να συμβεί αυτό με το δικό σας site? Δεν χρειάζεται! Ξεκινήστε με τον web-hosting σας. Είναι Αργός? Αλλάξτε τον με έναν πιο γρήγορο. Δεν χρειάζεται να κοστίσει τα μαλλιά της κεφαλής σας, αλλά οι χρήστες σας, να είναι σε θέση να περιηγηθούν στην σελίδα σας πολύ πιο ομαλά.
Στη συνέχεια, ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω και απαντήστε!
- αποθηκεύονται προσωρινά οι σελίδες σας? Φορτώνουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα?
- Οι εικόνες σας συμπιεσμένες, ώστε να φορτώνουν σε ένα λογικό και αποδεκτό χρονικό διάστημα?
- Έχετε πάρα πολλές διαφημίσεις στον ιστότοπό σας, προκαλώντας μια κακή εμπειρία περιήγησης στο χρήστη?
- Πώς είναι το site σας, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας?
- Τι έχει να πει η Google για αυτό?
Επιβραβεύστε τους χρήστες σας με μια ωραία εμπειρία περιήγησης, και θα επιστρέψουν σε εσάς.
Να είστε δραστήριοι με τα προφίλ των Social Media
Ένα ερώτημα που οι λάτρεις του SEO συχνά συζητάμε, είναι το πόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τα αποτελέσματα, στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης της Google. Τα likes, τα shares, τα views ή τα retweets που κάνει ο κόσμος στο Facebook, το Twitter, το LinkedIn και τα άλλα social media, δείχνουν ότι η εταιρεία σας είναι αντικείμενο συζήτησης. Για το 2017 και μετά από αυτή την τεράστια έκρηξη των social media, η Google θα δώσει ακόμα περισσότερη βαρύτητα. Από άποψη SEO, η σωστή διαχείριση των social media μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την κατάταξή σας. Αυτός λοιπόν είναι ένας ακόμα λόγος να ασχοληθείτε σοβαρά με τα κοινωνικά δίκτυα.
Είναι το site σας φιλικό προς κινητά?
Είναι αυτονόητο, ότι η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι φιλική προς κινητά (mobile friendly). Αν δεν είναι, βάλτε αυτό το post στους σελιδοδείκτες σας, κάντε την mobile friendly και επιστρέψτε εδώ, αφού τελειώσετε!!!
Εάν η σελίδα σας είναι ήδη, τότε αναρωτηθείτε… είναι όσο mobile friendly, όσο θα μπορούσε να είναι? Αν δεν είναι, βάλτε επίσης αυτό το post στους σελιδοδείκτες σας, κάντε τις απαραίτητες βελτιώσεις και επιστρέψτε εδώ.
Εάν η σελίδα σας είναι super responsive, τότε αρχίστε να εφαρμόζετε και τις υπόλοιπες 9 σημαντικότερες συμβουλές SEO, για το 2017.
Ευχαριστώ για την ανάγνωση!!!
Ασχολούμαι με το content marketing, τη συγγραφή περιεχομένου, το web design και το Digital Marketing. Έχοντας πάνω από 10 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, έχω συνεργαστεί με εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διάφορους κλάδους, όπως η τεχνολογία, η υγεία, ο τουρισμός, η εστίαση και οι οικονομικές υπηρεσίες. Έχω αναλάβει το content writing, παρέχοντας ποιοτικά άρθρα και κειμενογράφηση για τις ιστοσελίδες των πελατών, με στόχο την προσέλκυση και την αφοσίωση των αναγνωστών.
Η ειδικότητά μου περιλαμβάνει την έρευνα και την ανάλυση λέξεων κλειδιών που σχετίζονται με την κάθε επιχείρηση. Στη συνέχεια, γίνεται η ανάπτυξη και η εφαρμογή των κατάλληλων στρατηγικών content marketing και η δημιουργία περιεχομένου που έχει ως στόχο τις κορυφαίες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Είμαι παθιασμένος με τη συγγραφή κειμένων και το marketing, και πιστεύω ότι ένα ελκυστικό περιεχόμενο, σε συνδυασμό με τις κατάλληλες στρατηγικές, είναι το κλειδί για μία επιτυχημένη επιχείρηση στον κόσμο του διαδικτύου.
Τα τελευταία 7 χρόνια κατέχω τη θέση του Chief Marketing Officer (CMO) στην Cope Digital Agency, διαμορφώνοντας και υλοποιώντας την ευρύτερη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας. Επιπλέον, έχω αναλάβει ενεργό ρόλο στο account management, διασφαλίζοντας την άριστη συνεργασία με τους πελάτες μας και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
Η δέσμευσή μου στο να παρέχω αποδοτικές και καινοτόμες λύσεις σε διαφορετικούς κλάδους, από την υγεία και την τεχνολογία μέχρι τον τουρισμό και τις οικονομικές υπηρεσίες, έχει ενισχύσει το brand μας στην αγορά και έχει συμβάλει στην ανάπτυξη των πελατών μας. Πιστεύω ότι ο συνδυασμός δημιουργικότητας, αναλυτικής σκέψης και τεχνολογίας είναι το κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης.