Κατασκευή website – Τα 5 στοιχεία που χρειάζεται η ιστοσελίδα σας

από | Οκτ 11, 2018 | blog, Digital Marketing, SEO | 0 Σχόλια

Ποιό από τα ακόλουθα, περιέχει η ιστοσελίδα σας;

Δεν είναι είδηση ότι η κάθε εταιρεία χρειάζεται μια ιστοσελίδα. Πλέον ο κόσμος βλέπει πολύ λιγότερο τηλεόραση και ακούει ελάχιστα ραδιόφωνο. Έτσι οι παραδοσιακοί τρόποι διαφήμισης είναι απαρχαιωμένοι. Η κατασκευή website δεν είναι κάτι απλό όμως. Η κάθε ιστοσελίδα πρέπει να είναι σύγχρονη, να ανταποκρίνεται σε όλες τις συσκευές, να έχει πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο, να είναι ασφαλής, να, να, να… Χωρίς αυτά τα στοιχεία, δυστυχώς ούτε το Google δεν θα σας δίνει σημασία.

1.  SEO-Friendly Ιστοσελίδες σημαίνει είστε ένα βήμα μπροστά για να σας βρίσκει ο πελάτης σας!

Kατασκευή website on macbook air on a desk

Ο κόσμος συνήθως δεν ψάχνει με την ονομασία μιας εταιρίας, εκτός εάν είναι γνωστή. Ψάχνει με προτάσεις και χωρίς τόνους όπως: “πως βγαινω στην πρωτη σελιδα της Google”.

SEO από δω, SEO από ‘κεί, τί είναι αυτό το SEO τέλος πάντων;  Λοιπόν, το Search Engine Optimization, είναι μία μέθοδος την οποία χρησιμοποιούμε για να βγαίνουμε στην πρώτη σελίδα της Google.  Πριν γίνει η κατασκευή website, πρέπει να γίνει έρευνα για λέξεις κλειδιά οι οποίες έχουν σχέση με το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάμε, οι οποίες έχουν μεγάλο όγκο αναζήτησης.  Δηλαδή με λίγα λόγια να ψάχνει ο κόσμος γι’αυτές.

Στην συνέχεια δημιουργούμε υλικό γύρω από αυτές τις λέξεις, έτσι ώστε η Google να μας θεωρήσει ειδικούς στον κλάδο μας.  Δεν είναι απλή διαδικασία. Θέλει χρόνο και πρέπει να γίνει σωστά. Σημαντικό για το SEO, λοιπόν, είναι να γνωρίζουμε καλά ποιος είναι ο πελάτης μας.  Είναι άντρας ή γυναίκα; Τι δουλειά κάνει; Πόσο χρονών είναι; Πολλές είναι οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνουμε έτσι ώστε να καταλάβουμε τι ψάχνει ο πελάτης μας, και πως το ψάχνει.  Το ψάχνει με ερώτηση; Το ψάχνει με μια πρόταση 3-5 λέξεων;

2.  Responsive Design – απαραίτητο για την κατασκευή website.

Κατασκευή website with responsive design on PC, laptop, and tablet

Κάθε ιστοσελίδα πρέπει να λειτουργεί άψογα σε κάθε συσκευή. Είναι γεγονός, ότι οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου, επισκέπτονται πλέον websites από το κινητό τους.

Το responsive design σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας προσαρμόζεται σωστά σε όποια συσκευή τη βλέπει ο χρήστης, είτε σε κινητό, είτε σε  tablet, είτε σε υπολογιστή, είτε σε Chrome, είτε σε Firefox, κτλ κτλ.  Έρευνες δείχνουν ότι οι χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 2 συσκευές. Είναι λοιπόν προφανές ότι το Responsive Design, είναι πλέον επιτακτική ανάγκη της σημερινής αγοράς του διαδικτύου και πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά την κατασκευή website.

Ένα τεράστιο ποσοστό των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας, την εγκαταλείπουν εάν αργεί να φορτώσει τις σελίδες. Γι’αυτό πρέπει να χρησιμοποιούμε τις πιο σύγχρονες τεχνικές, ώστε να μειώνουμε τον χρόνο φόρτωσης.

Άλλος λόγος για τον οποίο εγκαταλείπουν οι επισκέπτες μια ιστοσελίδα είναι επειδή δεν εμφανίζεται σωστά στην συσκευή τους.  Άμα στο κινητό πρέπει ο χρήστης να κάνει zoom για να διαβάσει…δεν θα το κάνει.  Άμα κόβονται πληροφορίες και πρέπει να κάνει scroll για να τις δει…δεν θα το κάνει.  Όσο πιο ομαλή είναι η χρήση μιας ιστοσελίδας σε έναν υπολογιστή, τόσο ομαλή πρέπει να είναι και σε ένα κινητό.

3. Πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο είναι το κλειδί για να προσεγγίσετε νέους πελάτες.

Cope Digital Agency - Γράψτε πρωτότυπο και μοναδικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας για να μπορείτε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Ότι περιεχόμενο υπάρχει στην ιστοσελίδα σας, πρέπει να είναι πρωτότυπο και μοναδικό, αλλιώς η Google θα σας “τιμωρήσει” και δεν θα βγαίνετε στην πρώτη σελίδα.

Ο αλγόριθμος της Google καταλαβαίνει πολλά πράγματα και “τιμωρεί” όταν δεν ακολουθούμε τους κανόνες του διαδικτύου.  Ένα από αυτά είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και το αν είναι πρωτότυπο και ποιοτικό.

Τι σημαίνει πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο, όμως;  Σημαίνει ότι το γράψαμε εμείς και δεν το κάναμε copy paste από άλλη ιστοσελίδα (π.χ. του ανταγωνιστή μας) και ότι το θέμα του περιεχομένου ενδιαφέρει τον κόσμο. Για να γίνει αυτό, πρέπει να στηριχθεί σε μια σωστή έρευνα πριν την κατασκευή website, για λέξεις κλειδιά που αφορούν το προϊόν μας, όπως ήδη αναφέραμε.

Η σύνταξη πρωτότυπων κειμένων, είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε άμεσα, την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Ένα σωστά δομημένο πρωτότυπο περιεχόμενο, αποτελεί μια τεράστια ώθηση για την επιχείρησή σας.

4.  iBranding | Κατασκευή website με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας.

Το Branding είναι η στρατηγική που ακολουθεί μια εταιρεία για την προώθηση των υπηρεσιών της και προηγείται του Marketing. Είναι τα συστατικά τα οποία θα κάνουν το υποψήφιο αγοραστικό κοινό να συνδεθεί με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Είναι όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, που θα κάνουν τον κόσμο να μας εμπιστευθεί, να θυμάται την εταιρεία μας, και να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό.

Branding with Cope Digital Agency.

Το brand σας πρέπει να απεικονίζει τι είναι η εταιρία σας και να μένει στο μυαλό του πελάτη σας.

Branding

Το εμπορικό σήμα της επιχείρησης σας, δεν είναι απαραίτητα και Brand. Για να μπορέσει να γίνει Brand, πρέπει να ακολουθηθεί μια συγκεκριμένη στρατηγική, η οποία θα δημιουργήσει μια συναισθηματική σύνδεση της εταιρείας μας, με ένα συγκεκριμένο target group. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, πρέπει να υπάρχει ένα κοινό concept και μια κοινή στρατηγική, στο ύφος τη εταιρείας, στην ιστοσελίδα, στα έντυπα, στην εταιρική ταυτότητα, κτλ.

Έτσι λοιπόν, μπορούμε να ορίσουμε ως Branding, την μεθοδολογία μιας επιχείρησης, η οποία κάνει trigger στο μυαλό και το συναίσθημα των καταναλωτών. Είναι ο στόχος του τι θέλουμε να γίνουμε ως εταιρεία, η εικόνα προς τον κόσμο και αυτό που θα μας διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό. Με απλά λόγια, μπορούμε να πούμε ότι branding είναι:

  1. Η υπόσχεση που δίνουμε.
  2. Αυτό που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.
  3. Η ιδέα και το τι πιστεύουν οι πελάτες για εμάς.
  4. Το συναίσθημα που δημιουργείται από την αλληλεπίδραση με το προϊόν ή τις υπηρεσίες μας.
  5. Η εμπιστοσύνη των πελατών προς την επιχείρηση
  6. Οι λόγοι που μας κάνουν να αγοράσουμε το προϊόν.
  7. Η ιστορία που περιβάλει το προϊόν.
  8. Η εμπειρία που έχουν οι πελάτες μας.
  9. Οι εντυπώσεις μετά την τελευταία αλληλεπίδραση.

Κάθε επιτυχημένη ιδέα, έχει τα θεμέλιά της σε μία στρατηγική, η οποία συνδέεται με συγκεκριμένα οφέλη, συγκεκριμένες αξίες και εκφράζεται μέσω μιας ιστορίας (Storytelling), την οποία ο κόσμος πιστεύει και δένεται συναισθηματικά με αυτήν. Όλες σας οι ενέργειες, από το όνομα της εταιρείας, έως την αλληλεπίδραση στα Social Media πρέπει να αντικατοπτρίζουν το Brand σας.

5. Μετρήστε, Αναλύστε, και Ανασκοπήστε μετά την κατασκευή website

Measure, analyse, and iterate for the perfect digital marketing strategy.

Το καλό με τα νούμερα, είναι ότι δεν λένε ποτέ ψέματα. Με τα Google Analytics μπορούμε να συλλέξουμε χρήσιμες πληροφορίες, για τον χρόνο παραμονής των χρηστών, στην ιστοδελίδα μας, για τις σελίδες που επισκέπτονται περισσότερο, και πολλά ακόμα. Έτσι μπορούμε να καταλήξουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα για την περαιτέρω βελτίωση του website μας.

Μετά την κατασκευή website, πρέπει να γίνει η ανάλυση της απόδοσής του. Στόχος της συγκεκριμένης ενέργειας, είναι να κατανοήσουμε το αγοραστικό μας κοινό και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

Για να την επίτευξη αυτού του στόχου, γίνεται κάθε μήνα ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων, αλλά και της συμπεριφοράς των επισκεπτών κατά την περιήγησή τους στο website μας. Με αυτό τον τρόπο, εντοπίζουμε τις σελίδες χαμηλής απόδοσης και προχωράμε σε όλες τις απαραίτητες αλλαγές. Τα Google Analytics, και αρκετά ακόμα λογισμικά, είναι χρήσιμα εργαλεία με τα οποία μπορούμε να καταλάβουμε διαφορά χαρακτηριστικά, αλλά και την συμπεριφορά των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας. Μέσω της ανάλυσης αυτών των στοιχείων μας δίνεται η δυνατότητα να κάνουμε τις αναγκαίες τροποποιήσεις στην στρατηγική Μάρκετινγκ που ακολουθούμε.