cope logo

SEO Πρώτη σελίδα Google

SEO πρώτη σελίδα Google – Η διαδικασία του SEO, (Search Engine Optimization) ακολουθεί την κατασκευή ιστοσελίδων και είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος Digital Marketing. Είναι πραγματικά μια επένδυση για κάθε επιχείρηση, που δραστηριοποιείτε στις online πωλήσεις. Το SEO για την πρώτη σελίδα Google, είναι όλες οι απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται για την υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας μας. Ως αποτέλεσμα, έχουμε μια συνεχόμενη πηγή νέων πελατών και πωλήσεων στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, το διαδίκτυο. Η διαφήμιση Google μπορεί να εκτινάξει την επιχείρηση και τις πωλήσεις μας στα ύψη.

Παράλληλα με τις άμεσες πωλήσεις, ο κόσμος μαθαίνει την επιχείρηση μας, με αποτέλεσμα να έχουμε επιπλέον πωλήσεις στο μέλλον. Το SEO optimization, δίνει την ευκαιρία στην ιστοσελίδα μας, να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα Google, ακριβώς την στιγμή που o υποψήφιος πελάτης, αναζητά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Το θετικό είναι ότι σε αντίθεση με τα Google Adwords, τα οποία χρεώνουν ανά κλικ (CPC), το SEO δεν έχει επιπλέον χρεώσεις. SEO Πρώτη σελίδα Google by Cope.

SEO Πρώτη σελίδα Google

Αλγόριθμος Google

Οι 200 παράμετροι του αλγόριθμου της Google, αλλάζουν συνεχώς, με αποτέλεσμα το SEO πρώτη σελίδα Google να είναι μια δύσκολη υπόθεση. Είναι βασικό, μια ιστοσελίδα να παρακολουθείτε από επαγγελματίες seo specialists, ενήμερους για κάθε αλλαγή της Google. Οι 200 αυτοί παράμετροι, αν βελτιστοποιηθούν σωστά, είναι αυτοί που θα κάνουν την ιστοσελίδα μας να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα Google. 

Πριν αναλύσουμε όλες τις παραμέτρους για SEO πρώτη σελίδα Google, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι σκοπός της Google δεν είναι να κάνει την διαδικασία περίπλοκη. Η πολυπλοκότητα του αλγόριθμου, οφείλεται στο ότι προσπαθεί να προσεγγίσει την ανθρώπινη λογική με μεγαλύτερη ακρίβεια. Προσπαθεί με λίγα λόγια να εξομοιώσει τις πραγματικές ανάγκες ενός χρήστη του διαδικτύου. Τώρα ας προχωρήσουμε στην ανάλυση αυτού του αλγόριθμου, για να επιτύχετε μια υψηλή κατάταξη στην πρώτη σελίδα Google.


Μπορείτε να δείτε απευθείας κάθε μια από τις 10 κατηγορίες, χρησιμοποιώντας τους παρακάτω συνδέσμους.

SEO Πρώτη σελίδα Google

Παράμετροι Backlinks – SEO Πρώτη σελίδα Google

  • Ηλικία των Backlink Domains – Οι σύνδεσμοι Backlinks, από παλιά Domain είναι πιο ισχυροί από τα νέα domain.
  • Backlinks στο ίδιο Domain – Ο συνολικός αριθμός Backlinks, ακόμα και αν βρίσκονται στο ίδιο Domain, αποτελεί έναν επίσης σημαντικό παράγοντα κατάταξης.
  • Backlinks από διαφορετικά Domains – Ο αριθμός των Domains στους οποίους υπάρχουν Links προς την ιστοσελίδα μας, είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας. Το SEO πρώτη σελίδα Google, εξαρτάται άμεσα από αυτή την παράμετρο.
  • Alt Tag – Το Alt Tag είναι κάτι παρόμοιο με το Anchor Text, μόνο που αφορά εικόνες.
  • Authority της σελίδας – Το authority της σελίδας που μας δίνει backlink, είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας.
  • Σύνδεσμοι από .edu ή .gov. – Σύνδεσμοι από ιστότοπους με κατάληξη  .gov και .edu σίγουρα δείνουν κύρος και στην δικιά μας σελίδα.
  • Authority του Domain – Το Authority του Domain, παίζει έναν ανεξάρτητο ρόλο στη αξία ενός συνδέσμου.
  • Social Media shares – Το μέγεθος των Share μιας σελίδας στα κοινωνικά δίκτυα, επηρεάζει σημαντικά την αξία του συνδέσμου. Η διαφήμιση Facebook είναι λοιπόν άκρως σημαντική.

 

SEO Πρώτη σελίδα GoogleSocial Media Shares

 

  • Σύνδεσμοι από ανταγωνιστές  Συνδέσεις από ιστοσελίδες που κατατάσσονται σε παρόμοιες λέξεις κλειδιά, είναι σημαντικότερες.
  • Σύνδεσμοι από “κακούς” ιστότοπους – Οι συνδέσεις από spam websites, σελίδες ενηλίκων, κτλ. μπορούν να βλάψουν τον ιστότοπό σας. Αποφύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο τα Bad Neighborhoods.
  • No-follow Links – Η επίσημη θέση της Google είναι ότι δεν τα ακολουθούν. Η εμπειρία όμως πάνω στο θέμα δείχνει ότι τα ακολουθούν, απλά σε ορισμένες περιπτώσεις. Ένα φυσιολογικό ποσοστό % από no-follow Links, υποδεικνύει επίσης ένα φυσικό προφίλ συνδέσμων.
  • Συνδέσεις από αρχικές σελίδες – Οι σύνδεσμοι από home pages, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για την Google.
  • Ποικιλία συνδέσμων – Η ύπαρξη ενός τεράστιου ποσοστού συνδέσμων από μια πηγή, όπως για παράδειγμα φόρουμ ή σχόλια, μπορεί να αποτελέσει ένδειξη αφύσικου ιστότοπου.
  • Σύνδεσμοι εντός κειμένων –  Οι σύνδεσμοι που βρίσκονται ενσωματωμένοι στο κύριο περιεχόμενο μιας σελίδας, είναι ισχυρότεροι από συνδέσμους που βρίσκονται σε άλλα σημεία της σελίδας.
  • Σύνδεσμοι διαφημιζόμενων – Anchor text με λέξεις όπως “χορηγούμενο Link”, “διαφημιζόμενο Link”  κτλ. ενδέχεται να μειώσει την αξία ενός συνδέσμου.
  • Υπερβολικός αριθμός ανακατευθύνσεων 301 – Σύνδεσμοι που προέρχονται από 301 Redirects, μειώνουν το Page Rank και δυσκολεύουν την κατάταξή σας στο SEO πρώτη σελίδα Google.
  • Anchor text Internal Link – Το εσωτερικό anchor text, είναι ένα ακόμα σήμα συνάφειας για την Google.
  • Anchor Text – Το Anchor Text βοηθάει επιπλέον την Google ώστε να καταλάβει το περιεχόμενο μιας σελίδας.
  • Link Title Attribution – Tο κείμενο που εμφανίζεται όταν ο δείκτης του ποντικιού είναι πάνω από έναν σύνδεσμο, είναι ένα ακόμη σημάδι συνάφειας.
  • Τοποθεσία συνδέσμου στο κείμενο – Οι σύνδεσμοι στην αρχή του περιεχομένου έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από αυτές που βρίσκονται στο τέλος του περιεχομένου.
  • Χώρα του Domain – Τα backlinks από domain για συγκεκριμένες χώρες, όπως .gr .de, .co.uk, βοηθούν στην καλύτερη κατάταξη στην συγκεκριμένη χώρα.
Domain για συγκεκριμένες χώρες (περισσότερα)
  • Τοποθεσία συνδέσμου στη σελίδα – Όταν ένας σύνδεσμος είναι ενσωματωμένος στο περιεχόμενο μιας σελίδας, είναι πιο ισχυρός από συνδέσμους που βρίσκονται στο footer και στο Sidebar.
  • Σχετικότητα της σελίδας – Ο σύνδεσμος από μια σελίδα, σχετική με το περιεχόμενο της σελίδας μας, είναι ισχυρότερος από έναν σύνδεσμο που βρίσκεται σε σελίδα χωρίς συνάφεια.
  • Σχετικότητας του τομέα – Ένας σύνδεσμος από ιστότοπο με παρόμοιο περιεχόμενο, είναι σημαντικά πιο ισχυρός από έναν σύνδεσμο που βρίσκεται σε κάποιον θεματικά άσχετο ιστότοπο.
  • Κείμενο γύρω από τον σύνδεσμο – Η Google έχει τρόπο να καταλάβει εάν ένας σύνδεσμος αποτελεί μέρος κάποιας αρνητικής κρητικής. Άρα ένα Backlink δεν δίνει απαραίτητα το μέγιστο, σε κάθε περίπτωση.
  • Σύνδεσμοι από κορυφαίες σελίδες – Η απόκτηση συνδέσμων από κορυφαίες σελίδες σε ένα συγκεκριμένο θέμα έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα.
  • Λέξη κλειδί στον Τίτλο – Η Google δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα σε συνδέσμους που βρίσκονται στον τίτλο μιας σελίδας.
  • Backlinks από Authority Sites – Σύνδεσμοι από Authority sites είναι ισχυρότεροι από μικρότερες ιστοσελίδες. Προτιμήστε τα για SEO πρώτη σελίδα Google.
  • Περιεχόμενο σελίδων με Backlinks – Οι λέξεις που εμφανίζονται γύρω από τα Backlinks σας, βοηθούν την Google να καταλάβει το περιεχόμενο της σελίδας.
  • Wikipedia Backlinks – Αν και είναι no-follow links, πολλοί πιστεύουν ότι δίνει μια προστιθέμενη εμπιστοσύνη στις μηχανές αναζήτησης.
  • Ηλικία Backlink – Σύμφωνα με τη Google, οι παλαιότεροι σύνδεσμοι έχουν μεγαλύτερη ισχύ από ότι οι νέοι.
  • Φυσικοί σύνδεσμοι – Μια ιστοσελίδα με φυσικούς συνδέσμους, κατατάσσεται σε υψηλά επίπεδα και για περισσότερο χρονικό διάστημα.
  • Σύνδεσμοι από πραγματικά site vs Ψεύτικα ιστολόγια – Η Google δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα σε συνδέσμους από πραγματικούς ιστότοπους. Χρησιμοποιεί σήματα αλληλεπίδρασης των χρηστών, ώστε να τα ξεχωρίσει από τους ψεύτικους.
  • Ανταλλαγή συνδέσμων –  Η ανταλλαγή Backlink έχει πολύ μειωμένη απόδοση και καλό θα ήταν να αποφεύγεται, αν στοχεύετε στο SEO πρώτη σελίδα Google.
Ανταλλαγή backlinks (περισσότερα)
  • Σύνδεσμοι από 301 Redirects – Οι σύνδεσμοι από ανακατευθύνσεις είναι αρκετά κατώτεροι σε σύγκριση με έναν άμεσο σύνδεσμο.
  • Σύνδεσμοι περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες – Η Google μπορεί να ξεχωρίσει τους συνδέσμους που δημιουργούνται από πραγματικούς χρήστες του διαδικτύου από αυτούς που δημιουργούνται από τον κάτοχο του ιστότοπου.
  • DMOZ Listed – Αρκετοί θεωρούν ότι η Google δείχνει περισσότερη εμπιστοσύνη σε ιστοσελίδες που είναι καταχωρημένες στο DMOZ.
  • Αριθμός εξερχόμενων συνδέσμων – Ο αριθμός των συνδέσμων σε μια σελίδα παίζει σημαντικό ρόλο για το PR που δίνει. Μια σελίδα η οποία έχει πολλά links εκτός από το δικό μας, σίγουρα έχει μειωμένη απόδοση.
  • TrustRank – Η αξιοπιστία του ιστότοπου που συνδέεται με την δικιά μας ιστοσελίδα, καθορίζει το μέγεθος του Trust-Rank που μεταδίδεται.
  • Σύνδεσμοι από Φόρουμ – Λόγω του ανεπιθύμητου spamming, η Google δεν δίνει πλέον ιδιαίτερη αξία σε συνδέσμους από προφίλ σε φόρουμ.
  • Ποιότητα του Linking Content – Οι σύνδεσμοι με χαμηλής αξίας περιεχόμενο δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα στο SEO πρώτη σελίδα Google.
  • Words on Linking Content – Ένας σύνδεσμος που βρίσκεται σε ένα άρθρο 1000 λέξεων, είναι πολύ καλύτερος από έναν ο οποίος βρίσκεται σε ένα κείμενο 100 λέξεων.
  • Sitewide Links – Αυτού του είδους σύνδεσμοι θεωρούνται τελικά ως ένας.

Αλληλεπίδραση των χρηστών

  •  Οργανικό Click through rate για μια λέξη κλειδί – Οι σελίδες που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα από κάποιο συγκεκριμένο keyword, λαμβάνουν μια επιπλέον ενίσχυση στην κατάταξή τους, για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί.
  • Ποσοστό εγκατάλειψης – Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι ο τρόπος που η Google καταλαβαίνει την ποιότητα του περιεχομένου μιας σελίδας.
  • Click through rate για όλες τις λέξεις κλειδιά – Το συνολικό, οργανικό  CTR ενός ιστότοπου για διάφορες λέξεις κλειδιά, είναι σήμα ανθρώπινης αλληλεπίδρασης με το χρήστη.
  • Άμεση επισκεψιμότητα – Η Google χρησιμοποιεί το Google Chrome για να καθορίσει την συχνότητα που οι χρήστες επισκέπτονται έναν ιστότοπο. Με λίγα λόγια, μια μεγάλη άμεση επισκεψιμότητα είναι δείγμα υψηλότερης ποιότητας.
  • Αποκλεισμένοι ιστότοποι – Το Panda χρησιμοποιεί αυτή τη λειτουργία ως μια ένδειξη ποιότητας. Αν θέλετε να καταταχθείτε στην SEO πρώτη σελίδα Google.
  • Επαναλαμβανόμενη επισκεψιμότητα – Η Google, δίνει προσοχή και στους χρήστες που επιστρέφουν σε μια σελίδα. Οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις από τους ίδιους χρήστες επιταχύνουν την κατάταξη της Google.
  • Σελιδοδείκτες – Η Google συλλέγει δεδομένα από το Chrome. Έτσι Websites τα οποία προστίθενται στους σελιδοδείκτες πολλών χρηστών ενισχύονται θετικά.
  • Αριθμός σχολίων – Οι ιστότοποι οι οποίοι έχουν πολλά σχόλια, εκλαμβάνονται από την Google ως ένδειξη αλληλεπίδρασης και ποιότητας.
  • Google Toolbar Η Google χρησιμοποιεί κάποια δεδομένα από τη γραμμή εργαλείων, για την χρήση τους στην μηχανή αναζήτησης.
  • Χρόνος παραμονής – Ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας, έχει μεγάλη βαρύτητα για την Google. Όταν οι επισκέπτες δαπανούν πολύ χρόνο, είναι φυσικά μια ένδειξη ποιότητας και θα δώσει μια extra ώθηση προς την SEO πρώτη σελίδα Google,.

Algorithm Rules – SEO Πρώτη σελίδα Google

  • Νέες σελίδες – Η Google σε ορισμένες περιπτώσεις, κρίνει ότι η ημερομηνία δημιουργίας μιας σελίδας, παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο επίκαιρη είναι. Έτσι λοιπόν μπορεί να παρατηρήσουμε νέες σελίδες, να ξεπερνούν πιο παλιές με μεγάλο Authority.
  • Ιστορικό περιήγησης – Οι ιστότοποι που οι χρήστες επισκέπτονται συχνότερα, όσο είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας στην Google λαμβάνουν μια extra βοήθεια στην λίστα των αναζητήσεων.
  • Diversity – Η Google μπορεί να δώσει μια ποικιλία από αποτελέσματα αν η αναζήτηση γίνεται για διφορούμενες λέξεις κλειδιά. Άρα προσπαθείτε να αποφύγετε την χρήση τους αν ο στόχος σας είναι η SEO πρώτη σελίδα Google.
  • Ιστορικό αναζήτησης – Οι διάφορες αναζητήσεις που κάνετε, επηρεάζουν τα αποτελέσματα των επόμενων αναζητήσεων (Browsing History). Για παράδειγμα, εάν κάνετε αναζήτηση με τη λέξη κριτικές και στη συνέχεια αναζητήστε τη λέξη ταινίες, είναι πιθανό σε υψηλές θέσεις να εμφανιστούν αποτελέσματα με κριτικές για ταινίες.
  • Ασφαλής αναζήτηση – Τα αποτελέσματα αναζήτησης με ακατάλληλες λέξεις, δεν εμφανίζονται σε άτομα που έχουν ενεργοποιήσει την ασφαλή αναζήτηση. Με λίγα λόγια μην χρησιμοποιείτε τέτοιου είδους εκφράσεις.
  • Γεωγραφική στόχευση – Η Google δίνει προτεραιότητα σε ιστοσελίδες με τοπικό διακομιστή και κατάληξη στο όνομα τομέα από τη συγκεκριμένη χώρα.
  • Κύκλοι Google+ – Η Google όπως είναι λογικό, βοηθάει αυτούς που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της, Έτσι και σε αυτήν την περίπτωση, ένας ευρύς κύκλος στο Google Plus, θα δώσει μια μικρή βοήθεια.

 

Google plus – SEO Πρώτη σελίδα Google | Cope.grGoogle Plus

  • Αναζητήσεις Transactional ιστότοπων –  Η Google εμφανίζει διαφορετικά αποτελέσματα, σε keyword τα οποία συσχετίζονται με συναλλαγές, όπως η αναζήτηση πτήσεων.
  • Καταγγελίες Digital Millennium Copyright Act – Η Google υποβαθμίζει τις σελίδες, με μεγάλο αριθμό παραπόνων για DMCA.
  • Τοπικές αναζητήσεις – Τα αποτελέσματα του Google+ Local, τοποθετούνται πολύ συχνά πάνω από τα κανονικά οργανικά αποτελέσματα.
  • Προτεραιότητα σε μεγάλα Brands – Η Google έχει παραδεχτεί ότι δίνει μια μικρή ώθηση σε μεγάλες εταιρείες για ορισμένες αναζητήσεις.
  • Κουτί ειδήσεων της Google – Ορισμένες λέξεις κλειδιά ενεργοποιούν το Google News Box, το οποίο εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων.
  • Shopping Results – Η Google αρκετές φορές εμφανίζει αποτελέσματα με προϊόντα, στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων.
  • Αποτελέσματα εικόνων – Η Google επιβραβεύει εικόνες με σωστό μέγεθος και στοιχεία, στην αναζήτηση εικόνων Google.

Κοινωνικά δίκτυα

Facebook Shares -SEO Πρώτη σελίδα Google | cope.gr

  • Αριθμός των tweets – Τα tweets που έχει μια ιστοσελίδα, επηρεάζουν την κατάταξή της για SEO πρώτη σελίδα Google.
  • Αριθμός Likes –  Ο αριθμός των Like μιας σελίδας, είναι ένδειξη αποδοχής από το κοινό, οπότε βραβεύεται θετικά από την Google.
  • Authority των Χρηστών του Twitter – Πιθανότατα, Tweets που προέρχονται από παλιά προφίλ, με μεγάλο αριθμό Followers έχουν καλύτερο αποτέλεσμα, από νέους λογαριασμούς με χαμηλή επιρροή.
  • Facebook Shares –  Ο λόγος του ότι τα Shares μοιάζουν περισσότερο με Backlinks, έχουν μεγαλύτερη επιρροή από τα Likes.
  • Pinterest Pins – Πιθανότατα τα Pinterest Pins να θεωρούνται ως κοινωνικό σήμα από την Google.
  • Authority των χρηστών Facebook – Τα Like και τα Share, τα οποία προέρχονται από δημοφιλείς σελίδες, έχουν περισσότερο βάρος.
  • Άλλα κοινωνικά δίκτυα – Είναι πιθανό ότι η Google χρησιμοποιεί likes και shares, και από ιστότοπους όπως το Reddit και το Digg.
  • Authority των χρηστών Google+ – Είναι λογικό το Google να ζυγίζει + 1 από προερχόμενους λογαριασμούς περισσότερο από από λογαριασμούς χωρίς πολλούς οπαδούς.
  • Πρώτες θέσεις στο Google+  – Αν και η επίσημη θέση της Google είναι ότι δεν έχει άμεση επίδραση στην κατάταξη, έχει παρατηρηθεί ότι επηρεάζει την κατάταξη στην SEO πρώτη σελίδα Google..
  • Ενεργά προφίλ – Οι αναφορές χρηστών προς την σελίδα μας, που συνδέονται με επαληθευμένα και ενεργά ηλεκτρονικά προφίλ, είναι πολύ σημαντικότερα.
  • Social Signal – Η Google χρησιμοποιεί πληροφορίες σχετικά με τη συνάφεια του περιεχόμενου και του λογαριασμού που περιβάλλει τον σύνδεσμο.

 

On-Site Spam Factors – SEO Πρώτη σελίδα Google

  • Ποινή Panda – Οι ιστότοποι με χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο, πέφτουν στην βαθμολογία μετά από μια ποινή Panda.
  • Ύποπτες ανακατευθύνσεις – Οι ανακατευθύνσεις προς ύποπτα site, όχι μόνο τιμωρούνται, αλλά μπορεί να γίνει de-index το site σας.
  • Υπέρ-σύνδεσμοι προς ύποπτες σελίδες – Η σύνδεση με σελίδες αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας βλάπτουν την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.
  • Αναδυόμενα παράθυρα – Το επίσημο έγγραφο Google Rater Guidlines, αναφέρει ότι τα αναδυόμενα παράθυρα που αποσπούν την προσοχή των επισκεπτών, είναι ένδειξη χαμηλής ποιότητας.
  • Υπερ-βελτιστοποίηση Website – Δώστε προσοχή στην ποσότητα των λέξεων κλειδιών που χρησιμοποιείτε. Η υπερβολική χρήση τους βαθμολογείτε αρνητικά.
  • Υπερ-βελτιστοποίηση σελίδων – Ο ίδιος κανόνας ισχύει και σε αυτή την περίπτωση.
  • Distracting Ads – Ο μεγάλος αριθμός αναδυόμενων διαφημίσεων είναι ενοχλητικός και ένδειξη χαμηλής ποιότητας.
  • Διαφημίσεις πριν από το πρώτο scrolling –  Ο αλγόριθμος της Google τιμωρεί ιστότοπους οι οποίοι περιέχουν πολλές διαφημίσεις, ακόμα και πριν το πρώτο scrolling down.
  • Affiliate Sites – Η Google, δεν είναι fan των Affiliate sites. Ιστότοποι που χρησιμοποιούν τέτοιου είδους sites υπόκεινται σε εξονυχιστικό έλεγχο.
  • Απόκρυψη Affiliate Links – Μην προσπαθήσετε να αποκρύψετε τέτοιου είδους υπερ-συνδέσμους. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να επιφέρει κάποια ποινή.
  • Auto-generated περιεχόμενο – Αν το περιεχόμενο του ιστότοπού σας δημιουργείτε με αυτόματο τρόπο, τότε να είστε έτοιμοι για σοβαρές κυρώσεις.
  • Spam Διεύθυνση IP – Στην περίπτωση που η διεύθυνση IP του διακομιστή σας επισημανθεί ως Spam, ενδέχεται να βλάψει όλους τους ιστότοπους που βρίσκονται στον server.
  • PageRank Sculpting – Προσπαθήστε οι No follow εξερχόμενοι σύνδεσμοι να είναι σε σωστή αναλογία με τους follow. Η Google ενδέχεται σε αντίθετη περίπτωση να το εκλάβει ως προσπάθεια χειραγώγησης των αποτελεσμάτων.
  • Meta Tag Spamming – Σε περίπτωση που η Google θεωρήσει ότι χρησιμοποιείτε τις λέξεις κλειδιά στα Meta Data για να ξεγελάσετε τον αλγόριθμο, θα δώσει ποινή στην ιστοσελίδα σας.

Off Page spam Factors 

  • Αφύσικη ροή υπερ-συνδέσμων – Μια αφύσικη και ξαφνική εισροή από Backlinks, είναι ένδειξη ψεύτικων συνδέσεων. Μην το παρακάνετε, θα επηρεάσει αρνητικά την κατάταξη SEO πρώτη σελίδα Google.
  • Υψηλό ποσοστό συνδέσμων χαμηλής ποιότητας – Αν στον ιστότοπο μας υπάρχουν πάρα πολλά Links από χαμηλής ποιότητας συνδέσμους, είναι ένα σημάδι Black hat SEO.
  • Penguin Penalty – Ιστοσελίδες οι οποίες έχουν ποινή από το Google Penguin, έχουν μεγάλη πτώση στην κατάταξη της Google.
  • Συνάφεια των Linking Domains – Ιστότοποι με μεγάλο αριθμό υπερσυνδέσμων, από Domains με χαμηλή συνάφεια, είναι πιο ευαίσθητες στο Penguin.
  • Σύνδεσμοι από IP Class C – Η απόκτηση συνδέσμων από ιστότοπους που βρίσκονται στον ίδιο Server, είναι ένδειξη Network Link Building.
  • Προειδοποίηση για αφύσικα Links – Η Google αρκετές φορές στέλνει μήνυμα στο Webmaster Tools, σχετικά με την ύπαρξη αφύσικων Link. Αναλάβετε δράση άμεσα, πριν επηρεάσουν την κατάταξή σας.
  • Poison anchor text – Link προς το site σας με ύποπτο Anchor Text, αποτελεί ένδειξη Spam ή ότι είστε θύμα hacking. Προσοχή, μπορεί να βλάψει σημαντικά την κατάταξη του site σας.
  • Σύνδεσμοι πώλησης – Οι σύνδεσμοι πώλησης, ενδέχεται να επηρεάσουν την κατάταξη σας.
  • Χειροκίνητη ποινή – Το προσωπικό της Google μπορεί να εξετάσει την ιστοσελίδα σας και να προβεί σε κάποια ποινή.
  • Google Sandbox – Οι νέοι ιστότοποι που έχουν ξαφνικά ένα μεγάλο αριθμό από backlinks, ενδέχεται να τοποθετηθούν στο Google Sandbox. Με αυτό τον τρόπο η κατάταξή SEO πρώτη σελίδα Google, μειώνεται προσωρινά.
  • Αίτημα επανεξέτασης – Ένα αίτημα επανεξέτασης μπορεί να σας γλιτώσει από μια επερχόμενη ποινή.
  • Εργαλείο Disavow – Με τη χρήση του εργαλείου “Disavow” μπορείτε να αφαιρέσετε μια ποινή, από κάποιον ιστότοπο που ήταν θύμα αρνητικού SEO.